کد خبر: ۱۴۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 10 December 2015

مدیرکل جهادکشاورزی استان البرز با بیان اینکه باید وضعیت معیشت پرسنل بخش کشاورزی بهبود و ارتقاء پیدا کند، گفت: برخی پرسنل جهاد کشاورزی استان البرز تنها ۶۶ میلیون ریال دریافتی دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سید مجید موسوی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز که ظهر امروز در محل مجموعه جوانشیر کلاک با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، با اشاره به اینکه در اداره کشور در بخش‌های مختلف باید از ظرفیت مدیران خدمتگزار بهره‌مند شد، اظهار داشت: مملکت به کار نیاز دارد و امید است مدیران در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه باید از مدیران حوزه منابع طبیعی به نحوی استفاده شود که کارایی این بخش افزایش پیدا کند، افزود: برقراری ارتباط مناسب و روابط انسانی با همکاران در پیشرفت امور بسیار تاثیرگذار است.

مدیرکل جهادکشاورزی استان البرز با اشاره به اینکه ارتباط مناسب توسط منابع‌طبیعی با ساختار بخش کشاورزی نباید به فراوشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: اداره‌کل منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و ثبت جزء دستگاه‌هایی هستند که کمترین میزان دریافتی را دارند در حالی که سخت‌ترین اقدامات توسط این بخش انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این استان برخی اشخاص حقوق بالای 200 میلیون ریال اخذ می‌کنند این در حالی است که برخی پرسنل جهاد کشاورزی تنها 66 میلیون ریال دریافتی دارند، افزود: این ظلم مضاعفی در حق پرسنل جهادکشاورزی استان البرز است در حالی که می‌دانم نیروی انسانی اداره‌کل منابع طبیعی نیز دست کمی از جهادکشاورزی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه باید وضعیت معیشت پرسنل بخش کشاورزی بهبود و ارتقاء پیدا کند، تصریح کرد: باید جهادکشاورزی و منابع طبیعی از یک ساختمان و جایگاه مناسب برخوردار باشند که متاسفانه این مهم در استان البرز اجرایی نشده است.

موسوی یادآور شد: اعتبارات ملی خوبی در اختیار سازمان‌ جنگل‌ها قرار گرفته از این رو امیدواریم بر اساس سختی کار استان البرز بهره‌مندی مناسبی از این اعتبارات نصیب این منطقه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار