کد خبر: ۱۴۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 10 December 2015

دادستان کرج با تاکید بر اینکه اقدامات فرهنگی برای حفظ منابع طبیعی البرز انجام شود، گفت: همانطور که همیار پلیس ایجاد شده، باید نسبت به شکل‌گیری همیار محیط زیست، منابع طبیعی و همیار آب اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حاجی‌رضا شاکرمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز که امروز در مجموعه جوانشیر برگزار شد، با بیان اینکه بحث انفال در قانون اساسی و دین اسلام به آن تاکید شده و میراثی است که از گذشتگان برای ما به جا مانده است، اظهار داشت: آب و خاک و هوای پاک متعلق به همه مردم است.

وی افزود: دستگاه‌های متولی انفال و بیت‌المال باید تعلق خاطر برای فرزندان ایجاد کنند تا آن‌ها بدانند آب، خاک و هوای پاک متعلق به آن‌ها است و اگر بتوانیم به فرزندان خود یاد بدهیم که این میراث متعلق به آن‌ها است باید از آن‌ها به خوبی نگهداری و حراست کنند.

دادستان کرج با تاکید بر اینکه این تعلق خاطر باید در میان فرزندان ایجاد شود و در این راستا باید کار فرهنگی و آموزشی انجام شود، گفت: همانطور که همیار پلیس ایجاد شده، باید نسبت به شکل‌گیری همیار محیط زیست، منابع طبیعی و همیار آب اقدام کنیم تا بتوانیم این میراث را برای آیندگان حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: شهادت می‌دهم مدیریت سابق منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز زحمات زیادی در زمینه حفظ منابع طبیعی البرز متحمل شدند و با عشق و حساسیت بالا همه موارد و پرونده‌های موجود در این حوزه را بررسی می‌کرد و دلسوزانه و صادقانه از دادستانی و سیستم قضایی برای حل مشکلات کمک می‌گرفت.

شاکرمی با بیان اینکه ارتباط مدیریت سابق منابع طبیعی با دستگاه قضایی بسیار خوب بود، خاظرنشان کرد: حساسیت این فرد گاهی از ما هم برای حفظ حقوق بیت‌المال بیشتر بوده و درحال حاضر نیز دستگاه قضایی برای همکاری با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز برای حفظ مراتع ملی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار