کد خبر: ۱۴۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 10 December 2015

مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: من پس از پنج سال فعالیت در این پست، ارائه عملکرد نمی کنم، چون معتقد هستم که در راه رضای خدا کار کرده ام.

به گزارش ایرنا، حسین میررجبی روز چهارشنبه در آئین تودیعش که در مرکز آموزشی جوانشیر سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور واقع در منطقه کلاک کرج برگزار شد، افزود: پنج سال از خدمت رسانی ام گذشت و از نخستین روز تصدی این پست منتظر چنین روزی بودم.

وی اظهار داشت: تصدی در این پست فرصتی بود و راه اندازی این اداره کل در استانی تازه تاسیس بسیار سخت بود و امیدوارم در صورت خدمتگزاری مجدد چنین مسئولیتی به من واگذار نشود.

وی با این اعتقاد که برای رضای خدا کار کرده ام، گفت: کاری که برای رضای خدا باشد هیچوقت فراموش نمی شود و واقعیت آن چیزی نیست که ما در ارائه عملکردهایمان می گوئیم بلکه واقعیت آن چیزی است که مردم می گویند.

میررجبی اظهار امیدواری کرد که تمامی مردم استان که در اقدامات این اداره کل سهیم هستند در آینده قضاوت کنند که چه اتفاقاتی در منابع طبیعی افتاده است.

وی از بروز سیل در سیجان اظهار تاسف کرد و گفت: متاسفم که شاید به لحاظ کم کاری های ما تعدادی از مردم جان خود را از دست دادند و خود را نمی بخشم که اگر کوچکترین اقدامی می توانستم انجام دهم که جان حتی یک نفر از آن ها را نجات دهم و نداده ام.

مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با اظهار قدردانی از تمامی همکاران، سمن ها و اصحاب رسانه، بیان داشت: در طول تصدی خود تمام تلاشم را کرده ام که موفقیت هائی را نصیب استان کنم که از جمله آن ها افزایش اعتبارات استانی است که در بخش جهاد کشاورزی از لحاظ جذب اعتبارات رتبه اول را داشته ایم.

وی گفت: افتخار می کنم که همیشه به دنبال اقتدار و استقلال این اداره کل بوده ام زیرا سازمانی با این عریض و طویلی که 84 درصد سطح کشور را مدیریت می کند باید اقتدار لازم را هم در سطح استانی و ملی داشته باشد که شاید بعضی ها آن را برنتابند.

میررجبی افزود: ما نماینده ولی فقیه در حفاظت از انفال هستیم که شغل حساسی است و باید به جایگاه خود را در کشور و استان دست یابیم.

در این آئین از خدمات پنج ساله حسین میررجبی قدردانی شد و حامد فرضی، رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان کرج به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار