رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان لارستان گفت: نخستین جشنواره مطبوعات استان فارس روزهای بیست و پنجم و بیست و ششم بهمن ماه 94 در این شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۱ 10 December 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سید علی اصغر رفعت حقیقی اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند تا پایان دی ماه 94 آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان افزود: آثار ارسالی باید متعلق به فاصله زمانی آبان ماه 93 تا پایان آبان 94 و با موضوع اجتماعی مانند کمبود آب، حقوق شهروندی، فرهنگ عمومی و محیط زیست باشد.
رفعت حقیقی ادامه داد: تمام افرادی که در رسانه های استان فارس فعالیت دارند می توانند در این جشنواره شرکت کنند و بخش های مسابقه این جشنواره شامل سرمقاله، مقاله، عکس خبری، مصاحبه و گزارش است و هر فرد می تواند در دو بخش و حداکثر سه اثر ارائه کند و آثار ارسالی باید به تایید مدیر مسئول رسانه مورد نظر رسیده یا نام فرد در آن ذکر شده باشد.
وی بیان کرد: در حاشیه این جشنواره نیز نشست های تخصصی با حضور استادان برجسته روزنامه نگاری برگزار خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان افزود: همچنین همزمان با برگزاری جشنواره یاد شده، دهمین جشنواره قطعات نمایشی نیز در این شهرستان برگزار می شود.
رفعت حقیقی گفت: این جشنواره شامل قطعات کوتاه نمایشی و نمایشنامه خوانی است و آثاری که به دبیرخانه این جشنواره ارسال می شود باید با موضوع آزاد و با تکیه بر متن های داخلی و خارجی باشد.
او بیان داشت: همچنین با هدف ارتقای هنر تئاتر این شهرستان در کنار این جشنواره نیز نمایشگاه عکس تئاتر لارستان برپا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار