قهرمان رقابت‌های پرتاب نیزه معلولان جهان از تقدیم مدال طلای خود در رقابت‌های جهانی قطر به کودکان کم‌توان ذهنی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 09 December 2015
قهرمان رقابت‌های پرتاب نیزه معلولان جهان از تقدیم مدال طلای خود در رقابت‌های جهانی قطر به کودکان کم‌توان ذهنی خبر داد.

محمد خالوندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از تقدیم مدال طلای خود در رقابت‌های جهانی قطر به کودکان کم‌توان ذهنی خبر داد.

خالوندی گفت: قبل از اینکه به مسابقات جهانی اعزام شوم تصمیم گرفتم در صورت کسب مقام قهرمانی، مدالم را به کودکان کم‌توان ذهنی شهر کرمانشاه تقدیم کنم.

وی اعلام کرد پس از بازگشت از اردوهای تیم ملی به‌صورت رسمی مدال خود را به مدرسه استثنایی کودکان کم‌توان ذهنی واقع در شهرک ظفر شهر کرمانشاه تقدیم خواهم کرد.

قهرمان جهان در انتظار دیدار با استاندار کرمانشاه

قهرمان پرتاب نیزه معلولان جهان با انتقاد شدید از مسئولان کرمانشاه، تاکید کرد: پس از بازگشت از رقابت‌های جهانی، از سوی هیئت جانبازان و معلولان درخواست دیدار با استاندار را ارائه کردم، اما پاسخی داده نشد و دیدار با استاندار شکل نگرفت.

خالوندی تصریح کرد: من نمی‌دانم در کرمانشاه چه وضعیتی حاکم است که قهرمان ملی این استان نمی‌تواند با استاندار دیدار کند در حالی‌که تمام ملی‌پوشان استان‌های دیگر با استاندار جلسه برگزار می‌کنند.

وی افزود: حدود یک ماه است که نه من با مسئولان کرمانشاه در تماسم و نه کسی با من کاری دارد. باید دلیل این موضوع را از کسانی پرسید که بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان هیچ سراغی از ما نگرفتند.

قهرمان پاراالمپیک لندن عنوان کرد: من دینم را به شهرم ادا کرده‌ام و مردم این موضوع را احساس کرده‌اند، اما زمانی اگر کسی یک برنز می‌گرفت او را روی سر می‌گذاشتند و الان طوری شده که قهرمان جهان به چشم آقایان نمی‌آید.

این ورزشکار کرمانشاهی تصریح کرد: از سوی بانک تجارت کرمانشاه مورد تقدیر قرار گرفتم که از آن‌ها تشکر می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار