مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه اعلام کرد که آمادگی لازم برای توزیع نفت سفید بین مردم در زمان قطعی گاز وجود دارد.
کد خبر: ۱۴۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ 08 December 2015
مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه اعلام کرد که آمادگی لازم برای توزیع نفت سفید بین مردم در زمان قطعی گاز وجود دارد.

به گزارش ایرنا براساس اعلام شرکت گاز استان کرمانشاه اکنون این استان با افت فشار گاز رو به رو است و گاز رسانی به واحدهای صنعتی و نیروگاهی محدود شده است.

سید رمضان هاشمی مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه در این باره به ایرنا گفت: جلسات متعددی را با شرکت گاز استان برگزار کردیم و راهکارها برای مقابل با افت فشار گاز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در صورتی که فشار گاز کرمانشاه کاهش پیدا کند، گاز کارخانه ها و صنایع پرمصرف قطع خواهد شد تا گاز مردم قطع نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآوردهای نفتی کرمانشاه ادامه داد: در صورتی که شاهد قطعی گاز در کرمانشاه باشیم آمادگی لازم برای توزیع نفت سفید در بین مردم وجود دارد.

هاشمی عنوان کرد: روز گذشته گاز شهرستان پاوه با افت فشار رو به رو شد که در پی آن آمادگی لازم برای توزیع نفت در بین مردم به وجود آمد.

وی ادامه داد: ظرفیت های لازم برای توزیع نفت سفید در سطح شهرها و روستاها براساس جمعیت ایجاد شده است.

براساس اعلام شرگت گاز استان کرمانشاه سرمای هوا در چند روز گذشته باعث شده است تا میانگین مصرف گاز در استان از 10 میلیون به 14 میلیون متر مکعب افزایش پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار