رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت گفت: المپیاد ورزشی در دانشگاه پیام‌ نور دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ 08 December 2015
رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت گفت: المپیاد ورزشی در دانشگاه پیام‌ نور دهدشت برگزار شد.

علی آذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهدشت، اظهار داشت: شادابی، نشاط، افزایش مشارکت‌پذیری و تقویت هویت ملی و اسلامی دانشجویان از مولفه‌های طرح المپیاد ورزشی فرهنگی دانشگاه‌ها می‌باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی المپیاد ورزشی دانشجویی شهید هدایت‌الله طیب در دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شد، اظهار داشت: این المپیاد ورزشی از 28 آبان ماه شروع و در 12 آذر ماه با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

آذری با بیان اینکه نفرات برتر برای مرحله استانی معرفی می‌شوند، افزود: در این دوره از المپیاد ورزشی دانشجویی بیش از 160 دانشجوی ورزشکار در قالب 28 تیم در رشته گروهی به رقابت پرداختند.

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ورزشکاران برادر و خواهرشرکت داشتند، گفت: این مسابقات در رشته‌های فوتسال، والیبال، هندبال، دومیدانی، بدمینتون، دارت و آمادگی جسمانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در رشته فوتسال تیم دورتموند برادران و تیم شهید آخشیک خواهران مقام اول را کسب کردند، بیان کرد: در رشته والیبال تیم جوانان دهدشت برادران و تیم شهدای دانشجوی دهدشت خواهران و در رشته هندبال تیم شهدای پدخندق بانوان به مقام اول این مسابقات دست یافتند.

آذری با بیان اینکه در رشته دو 100 متر سرعت برادران 9 نفر شرکت کردند، تصریح کرد: در این رشته عقیل مکرم و محسن رستاخیز به ترتیب مقام اول و دوم را کسب نمودند.

وی با بیان اینکه در رشته دارت فاطمه کریمیان سوق و عاطفه ظریفی نژاد نفرات برتر این رشته شدند، افزود: در رشته بدمینتون مهری موسوی و فاطمه جفتا و در رشته آمادگی جسمانی بتول قاسمی، حلیمه بزرگپور و ماریا ودیعی نژاد به ترتیب به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار