رئیس پلیس قصرشیرین از کشف و ضبط 15 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 07 December 2015
رئیس پلیس قصرشیرین از کشف و ضبط 15 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عنایت فلاحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس آگاهی قصرشیرین در پی دریافت خبری مبنی بر انبار محموله قاچاق سیگار خارجی توسط یک فرد پیگیری موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی پس از دریافت دستور قضایی و بازرسی محل مورد نظر 15 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی بیان کرد: فرد قاچاقچی پس از تشکیل پرونده به همراه محموله مکشوفه تحویل مرجع قضایی شهرستان شد.

فرمانده انتظامی قصرشیرین در ادامه از دستگیری دو متهم که اقدام به کلاهبرداری کرده بودند توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبرداد و گفت: این افراد با اسامی جعلی اقدام به خرید جنس به ارزش 200 میلیون ریال از مغازه ای در قصرشیرین کرده بودند.

سرهنگ فلاحی اظهار داشت: متهمان به ازای خرید جنس اقدام به دادن یک فقره چک جعلی به صاحب مغازه کرده بودند که مغازه دار پس از مراجعه به بانک برای نقد کردن متوجه شد که چک مسروقه و دارای امضای جعل است.

وی اظهار کرد: پلیس آگاهی با تشکیل پرونده تحقیقات از این پرونده را در دستور کار خود قرار داد که یکی از متهمان در یکی از شهرستانهای استان کرمانشاه دستگیر شد.

وی گفت: فرد دستیگر شده به بزه ارتکابی اعتراف کرد و فرد کلاهبردار دیگر نیز به همراه مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: اموال مسروقه نیز به مالباخته تحویل شد و کلاهبرداران با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ فلاحی افزود: تلفن فوریت های پلیسی 110 بعنوان پل ارتباطی پلیس و مردم فعال است و انتظار داریم که مردم هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار