مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: در مدت حضور زائران اربعین حسینی در استان مقدار 600 تن آرد بین نانوایی ها و ایستگاه های صلواتی استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۴۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 07 December 2015

به گزارش تابناک ایلام، کامران سلیمان پور در این خصوص اظهار کرد: همچنین در این مدت افزون بر چهار میلیون قرص نان توسط نانوایی های استان پخت و در بین زائران و ایستگاه صلواتی توزیع شده است.
وی ادامه داد: در این مدت 70 نانوایی در شهرستان های مهران و بخش های گلان و صالح آباد، ایلام، چرداول، سیروان، دهلران، ایوان و چوار به صورت کشیک 24 ساعته فعالیت می کردند.
سلیمان پور افزود: همچنین سهم آرد ایستگاه های صلواتی که دارای شرایط پخت نان برای زائران بودند نیز از این آرد تامین شد.
مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب ایلام این روزها به کانون اصلی تردد زائران شرکت کننده در آیین های اربعین حسینی عتبات عالیات عراق تبدیل شده است.
براساس اعلام رئیس ستاد اربعین کشور، در ایام منتهی به اربعین بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از مرزهای زمینی مهران، شلمچه و چذابه به کشور عراق عزیمت کردند که از این تعداد 57 درصد از مرز مهران خارج شدند.
دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین کشور اعلام کرد آخرین آمار ورود زائران اربعین حسینی به کشور تا بامداد روز دوشنبه 16 آذر، یک میلیون 414 هزار و 929 نفر از مرزهای زمینی و 92 هزار و 47 نفر از طریق مرزهای هوایی است./ ز

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار