کد خبر: ۱۴۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 06 December 2015

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس با تأکید بر توسعه سرانه‌های ورزشی در شهرستان فردیس گفت: ورزش در شهرستان فردیس نباید مورد غفلت واقع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، علی محبی ظهر امروز در حاشیه بازدید فرماندار فردیس از پروژه‌های ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس اظهار داشت: توجه به پروژه‌های ورزشی در این شهرستان و تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر آنها امری مهم و ضروری است.

وی ادامه داد: شهرستان 500 هزار نفری فردیس نیازمند توجه ویژه مسئولان است و باید توجه اساسی به مقوله ورزش کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس تأکید کرد: ما در شهرستان فردیس ورزشکاران به نامی را داریم که با توجه به تمام کمبودها اما باز هم در این حوزه خوش درخشیده‌اند و توانسته‌اند با کسب مدال‌های مختلف نام شهرستان فردیس و استان البرز را بالا ببرند.

محبی با اشاره به اینکه بانوان ورزشکار نیز در این حوزه با مشکلات بسیاری مواجه هستند گفت: بانوان علاقمند به ورزش نیز در شهرستان فردیس بسیار زیاد هستند اما کمبود امکانات و نبود شرایط لازم برای فعالیت‌های ورزشی سبب شده است که نتوانند استعدادهای خود را در این زمینه پرورش دهند.

وی با تأکید بر توجه مسئولان بر توسعه سرانه‌های ورزشی در این شهرستان خواستار اختصاص بودجه لازم برای احداث سالن‌های ورزشی و توسعه امکانات در این شهرستان شد.

محبی بیان داشت: هم اکنون پروژه‌های سالن چند منظوره و پروژه استخر پوشیده شهرک وحدت را در این شهرستا داریم که امیدواریم با عنایت مسئولان این دو پروژه هرچه زودتر به مرحله بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فردیس با بیان اینکه برای احداث این پروژه‌ها 900 میلیون تومان اختصاص داده شده بود افزود: تا کنون تنها 500 میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار