مدیر روابط عمومی آسایشگاه معلولین شهید فیاض بخش مشهد:
مدیر روابط عمومی آسایشگاه فیاض بخش گفت: در این یک هفته فعالیت، ما در نظر داریم که با شعار «من هم هستم» مردم را با شرایط معلوین آشنا کنیم و حتی اگر یک نفر از مردم با شرایط معلولین آشنا شود ما یک قدم در رسیدن به هدف خود جلوتریم.
کد خبر: ۱۳۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 04 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، امروز صبح آسایشگاه معلولین فیاض بخش در یک حرکت نمادین به مناسبت روز جهانی معلولین مسابقه ویلچررانی را در ضلع غربی پارک ملت برگزار کرد که در طی این مسابقه 60 نفر از معلولین این آسایشگاه در سه رده سنی به مسابقه سرعت پرداختند و در پایان مسابقات به 12 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

در حاشیه این برنامه، نبوی مسئول روابط عمومی این آسایشگاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک رضوی گفت: تنها یک روز در سال به معلولان اختصاص داده می شود و آن یک روز هم عمدتاً با وعده‌های مسئولان سپری می‌شود ولی این مؤسسه امسال یک هفته را به معلولان اختصاص داده و قرار است برنامه‌‌هایی در سطح شهر برگزار می‌کنیم تا معلولان بیشتر در سطح جامعه دیده شوند.

نبوی افزود: از جمله فعالیت‌های این هفته ما حضور در دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه علوم پزشکی و ... و برنامه‌های نمایشی از توانمندی‌های معلولین در مترو، فرودگاه و ...، حضور در میادین مشهد، گشت شهری با اتوبوس، حضور در سینما هویزه و تشرف به حرم مطهر رضوی است.

مسئول روابط عمومی آسایشگاه معلولان فیاض بخش در ادامه تعداد معلولین جسمی حرکتی آسایشگاه را 530 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: 70 نفر از معلولین در خارج از آسایشگاه در منازلشان سرویس‌دهی می‌شوند و معلولان در آسایشگاه نیز از امکانات رفاهی، مذهبی، توانبخشی، ورزش همگانی، ورزش حرفه‌ای، گفتار درمانی و فیزیوتراپی بهره می‌برند.

نبوی گفت: 80 درصد هزینه‌های این مرکز توسط خیرین پرداخت می‌شود و تنها 20 درصد هزینه‌ها را دولت از یارانه معلولین تأمین می‌کند.

وی گفت: ما از دولت محترم درخواست کمک بیشتر بابت هزینه‌های این بچه‌های معلول را داریم.

نبوی افزود: به لطف خدا و کمک خیرین آسایشگاه معلولین فیاض بخش از نظر امکانات و تعداد معلولین تحت پوشش به مرکز ممتاز در کشور تبدیل شده است.

در پایان این مراسم آسایشگاه فیاض بخش از مردم و معلولین این آسایشگاه با آش رشته پذیرایی کرد.









آشنایی حتی یک نفر با معلولین ما را یک قدم به جلو می برد+تصاویر







آشنایی حتی یک نفر با معلولین ما را یک قدم به جلو می برد+تصاویر


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار