مدیرکل راه آهن جنوب از جا به جایی 70 هزار زائر اربعین حسینی از طریق خط ریلی خرمشهر تا نقطه صفر مرزی شلمچه در ایام اربعین امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 03 December 2015
عبدالکریم درویش زاده چهارشنبه در بازدید از روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه گفت:از ابتدای آذرماه تاکنون 70 هزار زائر اربعین حسینی که قصد عزیمت به کربلا را داشتند، از طریق خط ریلی تا نقطه صفر مرزی منتقل شدند.

وی گفت:از چهار روز گذشته نیز یک قطار ریل باس از نقطه صفر مرزی زائران بازگشتی از کربلا را رایگان به خرمشهر انتقال می دهد.

درویش زاده اظهار داشت:پیش بینی می شود جا به جایی زائرین در سفر بازگشت از کربلا به 100 هزار تن افزایش یابد.

مدیرکل راه آهن جنوب با بیان آمار روزانه جا به جایی مسافران داخل استان خوزستان، این آمار را بیش از پنج هزار تن دانست و گفت:جا به جایی مسافران برون استان نیز روزانه شش هزار تن است.

وی ادامه داد:در این راستا علاوه بر دو قطار محلی خرمشهر – اهواز و بالعکس، چهار قطار که دو مبداء آن خرمشهر و دو مبداء اهواز به تهران و دو قطار فوق العاده برای انتقال مسافران به تهران در ایستگاه خرمشهر مستقر است.

درویش زاده تاکید کرد:برای ایام اربعین امسال، 14 رام قطار در نظر گرفته شد که از این مجموع، هفت رام از تهران به خرمشهر و هفت رام نیز از خرمشهر به تهران فعالیت می کند.

مدیرکل راه آهن جنوب افزود:قطارهای محلی نیز از اهواز به بندر امام خمینی و اهواز به اندیمشک برای جا به جایی زائران مشغول ارائه خدمت است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار