رئیس جمعیت هلال‌احمر نوشهر از نجات یک کارگر جوان از داخل چاه آب در کجور خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳ 02 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، امیرحسین عسگرزاده امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در طول یک هفته اخیر دو عملیات امدادی موفق دو بخش کجور انجام گرفت، گفت: بر اثر سقوط یک کارگر 23 ساله اهل شهرستان نور در حین کار به داخل چاه آب در روستای کدیر، مراتب به جمعیت هلال‌احمر بخش کجور اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: تیم امداد و نجات هلال‌احمر کجور پس از رسیدن به محل حادثه، سریعا اقدام به نجات فرد سقوط کرده به داخل چاه آب کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نوشهر تصریح کرد: در این عملیات امداد و نجات، فرد حادثه‌دیده با سلامت و بدون هیچ مشکلی نجات داده شد و پس از انجام معاینات اولیه از سوی نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر کجور، برای انجام مداوای تکمیلی به بیمارستان شهرستان نور منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: آسیب وارد شده به این جوان حادثه دیده، جدی نبوده و براساس گزارشات تیم امدادی به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود.

عسگرزاده اظهار کرد: همچنین در چند روز گذشته نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر کجور، به یک سرباز وظیفه که بر اثر سانحه تصادف با یک دستگاه تراکتور در همین منطقه روستایی رخ داده بود، امدادرسانی کردند و فرد مصدوم را پس از انجام اقدامات معاینات و اقدامات پزشکی اولیه، به بیمارستان شهرستان نور منتقل کردند.

این مسئول در پایان گفت: نیروهای جمعیت هلال‌احمر کجور به طور شبانه‌روزی در منطقه کجور مستقر و آماده هرگونه عملیات امداد و نجات در راستای آرامش و آسایش مردم کجور و مسافران گردشگران هستند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار