در هفته ششم لیگ دسته سوم فوتبال ایران
در هفته ششم لیگ دسته سوم فوتبال ایران تیم اتحاد الشتر در ورزشگاه شهید ارکیا این شهر توانست با یک گل بر ابوذر باشت غلبه کند.
کد خبر: ۱۳۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹ 30 November 2015

در هفته ششم لیگ دسته سوم فوتبال ایران تیم اتحاد الشتر در ورزشگاه شهید ارکیا این شهر توانست با یک گل بر ابوذر باشت غلبه کند.

به گزارش تابناک از لرستان ،دیدار تیم های اتحاد الشتر ابوذر باشت امروز در ورزشکاه سلیمی کیا برگزار شد که در این دیدار تیم اتحاد توانست با تک گل مهاجم باتجربه خود مسلم دریکوندوند اولین پیروزی خود در این رقابتها را دشت کند.

در این دیدار تیم اتحاد با اندیشه های تاکتیکی مربی جوان وجویای نام خود منصور داودی نژاد بازی خوب ویک طرفه را به نمایش گذاشت .

در این دیدار تیم اتحاد می توانست با یک پیروزی پر گل به رختکن برود ولی درخشش دروازبان حریف ،تیر دروازه مانع از یک برد پرگل برای این تیم شد.


در این دیدار در دقایق 20 و 40 ضربات مصطفی ندری مدافع سرعتی وتکنیکی این تیم به تیر دروازه حریف برخوردکرد .

اما دقیقه 70 تعویض طلایی مربی جوان اتحاد ،مسلم دریکوند بایک ضربه سر زیبای خود دروازه تیم حریف رو باز کرد.

تا این تیم با یک برد به هفته های آتی امیدوار شود.

دیدار نماینده فوتبال لرستان در این رقابتها بهزیستی خرم آباد در نجف آباد موفق شد با نتیجه 3بر 1بر امید نجف آباد اصفهان غلبه کرد تا این تیم هم امیدهای خود برای بازیهایدور برگشت را زنده نگه دارد.
اتحاد الشتر:اسماعیل میزاپور ،مجتبی اصغریان (دقیقه 30 فردین رفیعی) ،امین بیرانوند،مهرداد حسنی ،مصطفی ندری،محمد حیدر خانی ،فرج بیرانوند ،مرید عباس یوسفوند ،حمید طاهری ،احمد اوری ،میثم یوسفوند (دقیقه شصت مسلم دریگوند)

سرمربی:منصور داودی نژاد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار