ريیس کمیسون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد به همراه چند تن از کارشناسان شهرداری از مسیرهای ویژه تردد معلولان در پارک کوهستان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 30 November 2015

به گزارش تابناک یزد،"سپنتا نیکنام" در این بازدید با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر یزد جهت مناسب‌سازی معابر پار‌ک‌ها، گفت: مقرر است تا دوازدهم آذر ماه، روز جهاني معلولین، تمام مسيرهاي تردد ویژه معلولان در پارك كوهستان به طور کامل راه‌اندازی شود.

و با بيان اين كه در سه ماه گذشته بیش از 200 میلیون ریال در همين راستا هزینه شده است، در ادامه از نصب ست‌های ورزشی ویژه معلولان برای اولین بار در استان در این پارک خبر داد.

ريیس کمیسون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر این نکته که رمپ‌های ورودی مخصوصی هم تهیه می‌شود تا مسیر معلولان با دیگر افراد تعارض پیدا نکند، یادآور شد: این حق معلولان است که از حقوق اجتماعی همانند ديگر افراد جامعه برخوردار باشند و تلاش بر اين است تا در زمینه رفع مشکلات آنها اقدامات اساسی انجام شود.

گفتني است، طراحی استاندارد پیاده‌روها، نصب راه‌بند ويژه عبور و مرور با ویلچر، ایجاد پارکینگ ویژه معلولان و نصب وسایل بازی متناسب با شرایط جسمی معلولان از دیگر موضوعاتي بود كه در جريان این بازدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار