مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری کرج تاکید کرد
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری کرج با تأکید بر لزوم احداث نیروگاه زباله سوز در کرج گفت: احداث نیروگاه زباله‌سوز در کرج نیازمند همکاری و تعامل مسئولان است.
کد خبر: ۱۳۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 28 November 2015
مجتبی اسکندری ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت پسماند در کرج اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مسیر جمع‌آوری و دفن پسماندها به صورت اصولی و دقیق در این کلانشهر انجام شود.

وی ادامه داد: دفن اصولی این مهم یکی از دغدغه های مسئولان است که ارتباط مهمی نیز با محیط زیست دارد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری کرج خاطرنشان کرد: البته اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای احداث کارخانه بازیافت پسماندهای عمرانی در کلانشهر کرج اندیشیده شده و اعتبار آن نیز در نظر گرفته شده است.

اسکندری با اعلام اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث این کارخانه بازیافت 100 میلیارد تومان است افزود: این کارخانه در منطقه حصار احداث خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری کرج در بخشی دیگر از سخنان خود بر احداث نیروگاه زباله سوز در کلانشهر کرج تأکید کرد و بیان داشت: با احداث این نیروگاه دیگر هیچ زباله‌ای در داخل زمین دفن نمی‌شود لذا پسماندها پس از جداسازی در داخل نیروگاه زباله‌سوز سوزانده شده و به بخار آب تبدیل می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه بخش مهمی از زباله‌های تولید شده در کرج به دلیل روند رو به رشد ساخت و سازها مربوط به پسماندهای مصالح است گفت: وجود این نوع پسماندها برای محیط زیست و بهداشت بسیار ضرر آفرین است و خطرجدی برای محیط زیست محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار