مدیركل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی از برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، ترانزیت، تجهیزات گمركی و انبارها در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 26 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی، جواد وحدتی فرد افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی های بخش حمل و نقل بین المللی بویژه برنامه ریزی برای روان سازی و تسهیل حمل كالاهای ترانزیتی در پسابرجام با مشاركت انجمن صنفی شركت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی و پشتیبانی اداره كل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی و دیگر دستگاه های اجرایی مربوطه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه كه از 5 تا 8 آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا می شود، شركت كنندگان در زمینه های شركت های حمل و نقل بین المللی، بیمه ها، دستگاه های اجرایی مرتبط با بخش حمل و نقل، گمرك، مناطق ویژه اقتصادی، پایانه های صادراتی، تجهیزات گمركی و انبارها، محصولات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

مدیركل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی با اشاره به نامگذاری روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی حمل و نقل مشهد، گفت: روزهای پنجم تا هشتم آذرماه به ترتیب به عنوان »نقش حمل و نقل بین المللی و ترانزیت در اقتصاد مقاومتی «، »نقش حمل و نقل بین المللی در پسابرجام و ترانزیت «، »نقش حمل و نقل بین المللی در توسعه اقتصادی و توسعه صادرات استان خراسان رضوی « و نیز »نقش حمل و نقل بین المللی در اقتصاد ملی «نامگذاری شده است و هر روز میزگردی با همین موضوع با حضور كارشناسان و صاحب نظران در محل نمایشگاه برگزار می شود.

وی افزود: نخستین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، ترانزیت، تجهیزات گمركی و انبارها، 5 تا 8 آذرماه جاری از ساعت 16 تا 22 پذیرای بازدید عموم علاقه مندان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار