مروری بر مطبوعات امروز چهارم آذر ماه:
مطبوعات استان قم، چهارشنبه 4 آذر ماه جاری به موضوع های گوناگونی از جمله، خدمات رسانی نیروهای شهرداری قم به زائران حسینی(ع)، نباید به دست فروشی نگاه ترحمی داشت، 1100 متر از شبکه توزیع، فراورده های دامی غیرمجاز از بازارهای هفتگی جمع آوری می شود و مخاطرات استفاده از موتورسیکلت جدی گرفته شود، پرداخته اند.
کد خبر: ۱۳۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳ 25 November 2015
روزنامه 19 دی 

این روزنامه در مطلبی با عنوان «انجام مطالعات برای احیای خط B متروی قم» نوشت: متروی قم از ابتدا که در دستور کار قرارگرفت، دو خط تعریف شده بود، خط A که از قلعه کامکار تا جمکران امتداد داشت و خط B که قراربود به صورت ضربدری بخش دیگری از شهر را زیر پوشش قرار دهد. 

این نشریه به نقل از احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم نوشت: بیش از 30 نقطه بمباران شده در استان قم داریم که هیچ یادمانی برای معرفی آن موجود نیست. 

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛خدمات رسانی نیروهای شهرداری قم به زائران حسینی(ع)، همایش میثاق با ولایت در قم برگزار شد، یاسین پیشرو 17 ثانیه کم آورد، اعزام 50 دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی به زائران حسینی، قم در برنامه های ملی هفته پژوهش و فناوری حضور فعال داشته باشد و فعالیت مجدد حفاری متروی قم اشاره کرد. 

روزنامه ایمان 

این نشریه در گزارشی با عنوان «نقش تعطیلی پنجشنبه در کاهش آلودگی هوای قم» نوشته است: تعطیلی روزهای پنجشنبه در کلانشهر قم موضوعی است که سالها از ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی در مجامع گوناگون مورد بحث و بررسی مسئولان، کارشناسان و صاحبنظران قرار گرفته است، اما بررسی این موضوع به لحاظ زیست محیطی نیز تاثیرات مثبت این تعطیلی یک روزه را در کاهش آلودگی هوای شهر قم حداقل به میزان 25 درصد به خوبی نشان می دهد.

مطالبی با عنوان های، خدمت رسانی نیروهای شهرداری قم به زائران حسینی، فرش قم در بین مردم ژاپن دارای محبوبیت است، فراورده های دامی غیرمجاز از بازارهای هفتگی جمع آوری می شود، نباید به دست فروشی نگاه ترحمی داشت، محیط زیست به داد بخش سلفچگان برسد، پساب نیروگاه قم کشاورزی منطقه را تهدید می کند، مخاطرات استفاده از موتورسیکلت جدی گرفته شود، استان قم باید الگوی سایر استان های کشور باشد، ابطال 45 پروانه استاندارد در هشت ماه گذشته در قم، مکان یابی نصب دوربین های جدید کنترل ترافیک، رشد وزنی 147 درصدی صادرات قم و راه اندازی مرکز تحقیقات و تولید گل و گیاهان زینتی در قم نیز در این روزنامه منتشر شده است.

روزنامه شاخه سبز 

این روزنامه در خبری به نقل از فرماندار قم نوشت: پدیده مهاجرت قم را تهدید می کند. رضا سیار در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان که در سالن جلسات سیاسی امنیتی استانداری قم برگزار شد، گفت: مسکن مهر باید برای طلابی که به صورت موقت به قم مهاجرت می کردند ساخته می شد.

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به، جانبازان میهن اسلامی پرچم داران ایثارگری هستند، پدیده مهاجرت قم را تهدید می کند، مشکلات قم باید ریشه ای حل شود، مترو شارژ مالی شد، همه مقاطع سنی باید بتوانند در کتابخانه های قم عضو شوند، اختصاص بودجه به فعالیت های پژوهشی ضروری است، 1100 متر از شبکه توزیع و خطوط انتقال آب شرب بخش جعفرآباد اصلاح شد، 80 درصد مدارس قم دارای حلقه صالحین فرهنگیان هستند، برخورد قاطع با تفکیک غیرمجاز پسماند، واژگونی جرثقیل در خیابان عماریاسر تلفات جانی نداشت و حضور دائمی ناظر شرعی در کشتارگاه های قم، اشاره کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار