فرماندار صومعه سرا:
نظارت مستمر بر بازار و جلوگیری و برخورد قاطع با تخلفات اصناف به‌ویژه در بحث اقلام پر مصرف شب عید بسیار با اهمیت بوده و مسئولان مربوطه باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷ 12 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، حسین اسماعیل‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری صومعه سرا اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن آغاز سال نو تمام مسئولان شهرستانی باید در زمینه فراهم شدن امکانات خوب برای حضور مسافران در شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به شلوغی بازار در ایام سال جدید و خرید مردم برای ایام عید، تصریح کرد: نظارت مستمر بر بازار و جلوگیری و برخورد قاطع با تخلفات اصناف به‌ویژه در بحث اقلام پر مصرف شب عید بسیار با اهمیت بوده و مسئولان مربوطه باید به آن توجه ویژه داشته باشند. رئیس شورای اداری صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد تا برخی افراد سودجو و منفعت‌طلب با این کار جیب مردم را خالی کرده و به فکر منفعت خود باشند.

وی با بیان اینکه زیبا بودن چهره شهر و خیابان‌ها یکی از موارد بسیار مهم و مورد توجه مسافران است، به شهرداران برای پرهیز از هرگونه کنده‌کاری و تخریب خیابان‌ها و معابر تا پایان عید تذکر داد. اسماعیل‌پور در ادامه از اداره‌های آب و برق و گاز نیز خواست تا اطلاع ثانوی از قطع انشعابات و حامل‌های انرژی منازل و اداره‌های خود پرهیز کنند.

وی با اشاره به کشیک برخی اداره‌ها در ایام نوروز متذکر شد: رعایت کشیک‌های مناسب و مدون و خدمات اداری به‌موقع اداره‌ها در ایام نوروز برای برقراری امنیت و آرامش شهروندان و مسافران لازم و ضروری است. فرماندار صومعه‌سرا از برخی اداره‌ها مانند شبکه بهداشت، هلال احمر، میراث فرهنگی، شهرداران، نیروی انتظامی و راه و شهرسازی خواست تا جدیت بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان سیاسی شهرستان با دستور استاندار باید در حوزه کاری خود حضور داشته باشند، افزود: آنها نیز مستمراً در ایام نوروز به فعالیت خود ادامه دهند. اسماعیل‌پور به درپیش بودن فصل کشاورزی اشاره کرد و گفت: به دلیل کاهش بارندگی در فصل بارش و کمبود آب برای آبیاری زمین‌های کشاورزی تشکیل کمیته‌های تخصیص آب برای برطرف شدن بحران‌های احتمالی ضرورت دارد و باید به موقع و مستمر پیگیری شوند.

وی درباره یوم‌الله 12فروردین خاطرنشان کرد: 12 فروردین روز «آری» گفتن ملت  ایران به جمهوری اسلامی و روز تثبیت و استقرار این نظام بوده و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر محسوب می‌شود. فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در این روز بلوغ فکری و سیاسی مردم ایران به نمایش گذاشته شد، یادآور شد: برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این روز و شناخت آن به نسل جدید باید نهایت تلاش خود را به‌کار گیریم.

وی کنترل رفت و آمد مدیران و دیگر کارکنان آنها، فعال شدن کمیته امنیت سفر شهرستان در ایام عید نوروز ، زیباسازی مزار شهدا توسط شهرداری برای لحظه تحویل سال و حضور مدیران در این مکان را از دیگر برنامه‌های اعضای شورای اداری شهرستان در ایام عید برشمرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار