جانشین سابق لشکر 29 سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: با اشاره به کسب تجربه بسیج در دوران دفاع مقدس، گفت: بسیج به‌ عنوان بزرگ‌ترین مولفه قدرت نظام، نقش اثرگذاری در تثبیت قدرت و استحکام درونی کشور خبرگزاری فارس: بسیج به‌ دنبال تثبیت استحکام درونی کشور است
کد خبر: ۱۳۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 19 November 2015
جانشین سابق لشکر 29 سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: با اشاره به کسب تجربه بسیج در دوران دفاع مقدس، گفت: بسیج به‌عنوان بزرگ‌ترین مولفه قدرت نظام، نقش اثرگذاری در تثبیت قدرت و استحکام درونی کشور خبرگزاری فارس: بسیج به‌دنبال تثبیت استحکام درونی کشور است

سید قاسم جاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: بسیج یعنی تشکلی مردمی متشکل از مردم انقلابی که برای حضور در صحنه‌های مختلف آماده هستند.

جانشین سابق لشکر 29 سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه تشکیل بسیج را هنر امام راحل عنوان کرد و گفت: اصل و تنه قدرتمند بسیج در ایران اسلامی تشکیل شد و شاخ و برگ آن امروز در دنیا گسترده شده است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تفکر بسیج را موجب رفع بسیاری از مشکلات بیان کرد و افزود: امروز جنبش‌های اعتقادی در جهان علیه ظلم شکل گرفته و اساس آن الهام گرفته از بسیج است.

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه، بسیج را تشکلی کار آمد و مردمی برشمرد که در چالش‌ها و عرصه‌های جدیدی که در کشور به‌ وجود می‌آید پا به میدان گذاشته که فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد بسیج نشان‌ دهنده عظمت این نهاد مقدس است.

این فرمانده نظامی دوران دفاع مقدس با اشاره به کسب تجربه بسیج در جنگ هشت ساله، بیان داشت: بسیج به‌ عنوان بزرگ‌ترین مولفه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از جنگ در عرصه‌های مختلف اقدامات بزرگی انجام داده است.

وی رمز پیروزی و حفظ آگاهی و بصیرت ملت ایران را تفکر بسیج برشمرد و گفت: راز تسلیم شدن یک ملت در نبرد با دشمنان این است که فکر و ذهن آن ملت تسلیم شود.

جاسمی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در مورد نفوذ دشمنان به‌عنوان یک تهدید، تصریح کرد: دشمنان سناریوهای بسیاری برای اثر گذاری بر فکر مردم طراحی کرده و به‌ دنبال تغییر سیرت نظام اسلامی هستند.

به گفته این کارشناس مسائل نظامی، بسیج با جهت دادن به فکر مردم نقش اثر گذاری در تثبیت قدرت و استحکام درونی کشور دارد.

وی با بیان اینکه بسیج به‌ عنوان محور و بستر قدرت نظام در همه صحنه‌ها حضور دارد، بیان داشت: امروز مولفه‌های قدرت در دنیا مولفه‌های سنتی نیستند و ما باید براساس آموز‌های دینی و قرآنی مولفه‌های قدرت را انسجام بدهیم.

جاسمی با تصریح بر اینکه صحبت از قدرت بدون داشتن اقتصاد پویا صحیح نیست، اقتصاد مقاومتی را گره‌ گشای مشکلات اقتصادی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های درونی ایران اسلامی را به قله‌های اقتدار و افتخار برسانیم و راه شهدا را ادامه بدهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار