گزارش تصویری
جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز در تداوم حرکت های بشردوستانه خود و با هدف تامین بخشی از نیازهای آموزشی اعضای مجتمع های دانش آموزان هلال احمر، طرح کاروان امید را تحت عنوان "1001 مهربانی" اجرا کرد.
کد خبر: ۱۳۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 17 November 2015
به گزارش تابناک رضوی ، اولین کاروان امید روز سه شنبه 26 آبان ماه 94 از ساختمان صلح به سمت استان های جنوب شرقی کشور اعزام شد.

در مراسم اعزام اولین کاروان، مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان گفت: جوانان هلالاحمر خراسان رضوی در اقدامی بشردوستانه و با هدف تامین بخشی از نیازهای آموزشی اعضای مجتمع های دانش آموزان هلال احمر استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، چهارمحال و بختیاری و گیلان طرح 1001 مهربانی رااجراکردند.

دکتر سید مجتبی احمدی تصریح کرد: در مرحله اجرایی این طرح 22500 قلم انواع لوازم التحریر به ارزش 320 میلیون ریال تهیه و تامین شده که با حضور جمعی از جوانان منتخب هلال احمر خراسان رضوی به استان های خراسان جنوبی، سیستانم و بلوچستان و کرمان منتقل و تحویل اعضای مجتمع های دانش آموزی خواهد شد.

وی با اشاره به تداوم اجرای طرح1001مهربانی گفت: امیدواریم در آینده و به منظور تامین بخش دیگر از نیازهای این جوانان، اقدام لازم انجام شود.

شایان ذکر است اولین مرحله اعزام کاروان امید طی مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونان و جمعی از کارکنان هلال احمر استان در ساختمان صلح برگزار شد.

عکس : محمد مهدی دارا - تابناک خراسان رضوی








اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار