با صدور رای؛
از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 هزار و 154 فقره پرونده تخلف خبازان به شعب تعزیرات حکومتی استان مازندران ارسال شد .
کد خبر: ۱۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۷ 12 March 2015
مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر خبازان متخلف در استان خبرداد و گفت : از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 هزار و 154 فقره پرونده تخلف خبازان به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد . وی تصریح کرد: از این تعداد پرونده های وارده 2 هزار و 141 فقره آن رسیدگی و منجر به صدور رای گردید. این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران اذعان کرد : این خبازان متخلف جمعا به مبلغ 4 میلیارد و 388 میلیون و 129 هزار و 996 ریال جزای نقدی محکوم شدند . مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطر نشان کرد : عمده تخلفات در این پرونده ها عرضه خارج از شبکه آرد ،تقلب ، گرانفروشی ، عدم درج قیمت و کم فروشی بود.
همچنین مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از کشف و ضبط کالای غیر مجاز و تاریخ مصرف گذشته خبر داد و گفت : در پی دریافت گزارش از اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ساری مبنی بر حمل و نگهداری کالای غیر مجاز( قاچاق )و تاریخ مصرف گذشته به مقدار 10 کارتن (آدامس و شکلات ) از سوی افرادی در این شهرستان ، گزارشاتی در این خصوص تنظیم گردید.

وی تصریح کرد : در این راستا پرونده های فوق پس از طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطر نشان کرد : پرونده های فوق جهت رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی کننده به تخلفات قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی ارجاع که با بررسی و مداقه در گزارش مضبو ط درپرونده و احراز تخلف منتسبه حکم به ضبط کالای مکشوفه (10 کارتن ) به نفع دولت صادر و حکم صادر نیز اجرا گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار