مدیر شرکت نفت خراسان جنوبی:
مدیر شرکت منطقه‌ای فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی گفت: سوخت موردنیاز روستاها و شهرستان‌های استان که هنوز گازکشی نشده‌اند، تا پایان امسال تأمین شده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۳۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 17 November 2015

علی‌اصغر اصغری در کارگروه تأمین سوخت و مواد نفتی خراسان جنوبی، اظهار داشت:با توجه به اینکه امسال زمستان سردی در پیش است، روستاییانی که هنوز از نعمت گاز برخوردار نیستند، نگران سوخت خود نباشند.

وی افزود: امیدواریم امسال با صرفه‌جویی و تعدیل مصرف سوخت، مشکلی برای سوخت‌رسانی به جامعه هدف پیش نیاید.

مدیر شرکت منطقه‌ای فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی از تأمین نفت سفید موردنیاز برای روستاهای بدون گاز استان خبر داد و بیان داشت: سهمیه کالابرگ 770 لیتر نفت سفید برای تأمین سوخت موردنیاز زمستان روستاییان اعلام شده است.

اصغری با تأکید بر اینکه امسال برای توزیع نفت سفید در روستاها مشکلی وجود ندارد، گفت: امسال تعداد 40 ناوگان سوخت‌رسان در راستای تسهیل و سوخت‌رسانی به موقع به ناوگان این شرکت اضافه شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال 35 میلیون لیتر نفت سفید در استان توزیع شده است، تصریح کرد: شهرستان‌های نهبندان، زیرکوه و درمیان گازکشی نشده است و روستاهای این شهرستان‌ها با نفت سفید محیط زندگی خود را گرما می‌بخشند و نفت موردنیاز این شهرستان‌ها و روستاها تا پایان امسال تأمین شده است.

مدیر شرکت منطقه‌ای فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی با بیان اینکه قیمت هر لیتر نفت سفید هزار و 500 ریال است، خاطرنشان کرد: توزیع نفت سفید در شهرستان‌ها برعهده ناوگان بخش خصوصی است.

اصغری یادآور شد: مردم می‌توانند مشکلات خود را در رابطه با تخلفات و یا عدم رضایت از سوخت‌رسانی با تلفن 32211803 تماس حاصل کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار