مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از احداث زمین ورزشی تیراندازی باکمان در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ 16 November 2015
به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل ، ایوب بهتاج در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری با تیپ 40 مستقل نزاجا گفت: با کمک و اعتبار تخصیصی از طرف استانداری برای ارتقای سطح کیفی و فنی تیراندازان، زمین ورزشی تیراندازی با کمان در اردبیل احداث می شود.
وی افزود: زمین مورد نیاز را تیپ 40مستقل در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار می دهد و تلاش می کنیم که در روز ارتش سال 95 این زمین را به بهره برداری برسانیم.
وی با اشاره به اندازه فضای تمرینی که برای ورزش تیراندازی با کمان مورد نیاز است، بیان کرد: برای انجام تمرینات و فعالیت های ورزش تیراندازی با کمان به طور معمول زمینی به مقدار 60در 100متر مورد نیاز است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به سالنی که هم اکنون تیراندازان در آن تمرین می کنند، گفت: تیراندازان استان اردبیل در حال حاضر تمرینات خود را در سالن شش هزار نفری رضا زاده انجام می دهند.
بهتاج افزود: تیپ 40مستقل نزاجا مستقر در اردبیل حامی مالی در این رشته است و توانسته تا به امروز تیم تیراندازی استان را تا لیگ دسته یک کشوری یاری و نقش بسزایی در رابطه با رشد و پیشرفت ورزش استان اردبیل ایفا کند.
وی خاطرنشان کرد: جذب حامی مالی یکی از مباحث بسیار مهم است که باید به آن توجه ویژه ای شود چراکه وجود منابع مالی مناسب موجب هموار شدن مسیر رشد و پیشرفت ورزش استان می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار