استاندار کردستان:
استاندار کردستان گفت: قصد تعطیلی بازار تاناکورا و بیکار کردن افراد و کسانی را که مشغول کار برای تامین معیشت خانواده‌هایشان از این راه هستند را نداریم اما قبول کنید این گونه شیوه دستفروشی و ایجاد بازار چهره شهر را بسیار نامناسب کرده است.
کد خبر: ۱۲۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 16 November 2015

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی دز گفت‌وگو با کردپرس در ارتباط با وضعیت دستفروشی در سنندج و به ویژه بازار تاناکورای این شهر اظهار کرد: دستفروشی در سنندج افزایش یافته و این وضعیت به دلیل نبود کار است اما این موضوع نباید سبب ایجاد مشکل در تردد مردم و ایجاد چهره‌ای نامناسب برای شهر شود.

وی گفت: بازار تاناکورا چهره شهر را زشت کرده و ما نباید بیشتر از این چهره شهری را که مرکز و پایتخت کُردهای ایران است نامناسب جلوه داده و برای پاکی و زیبایی آن تلاش نکنیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: قصد تعطیلی بازار تاناکورا و بیکار کردن افراد و کسانی را که مشغول کار برای تامین معیشت خانواده‌هایشان از این راه هستند را نداریم اما قبول کنید این گونه شیوه دستفروشی و ایجاد بازار چهره شهر را بسیار نامناسب کرده است.

وی گفت: قصد داریم دست فروشان بازار تاناکورا را ساماندهی کرده و آنها را به جای مناسب‌تری انتقال دهیم تا هم چهره شهر زیبا شود و آنها کارشان را ادامه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار