رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: سینما "پیروزی" بزودی مجتمع سینمایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 14 November 2015
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: سینما "پیروزی" بزودی مجتمع سینمایی خواهد شد.

عباس سروری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: با پیگیری‌ و مکاتباتی که با حوزه هنری کشور داشتیم مقرر شد سینما پیروزی به یک مجتمع سینمایی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این کار منتظر اعلام موافقت شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه برای اخذ مجوزها هستیم، ادامه داد: به محض اعلام موافقت این دو بخش کار وارد فاز اجرایی خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه افزود: اگرچه از استان هم برای ساخت این مجتمع سینمایی تقاضای کمک کردیم، اما حتی اگر استان هم کمک نکند، از محل کمک‌های حوزه هنری کشور کار را آغاز خواهیم کرد.

به گفته این مسئول، هزینه ساخت این مجتع سینمایی 8 تا 9 میلیارد تومان برآورد شده ‌است.

وی معتقد است، بعد از شروع کار در حالت خوشبینانه حدود دو سال طول می‌کشد تا این مجتمع به بهره‌برداری برسد.

سروری با بیان اینکه برای این مجتمع بخش‌های مختلفی در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: حداقل دو سالن سینما برای کودک و خانواده برای این مجتمع در نظر گرفته شده است، به علاوه در این مجتمع سالن همایش، سالن جلسات، بخش تجاری و فرهنگی و ... تعبیه خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: برای احداث این مجتمع، سینما پیروزی کاملا تخریب و نوسازی می‌شود.

وی از قدمت حدود 55 ساله سینما پیروزی کرمانشاه یاد کرد که در سال‌های انقلاب دچار آتش سوزی شد و بعد از آن آنطور که باید بازسازی نشد.

سروری با اشاره به تعطیلی پنج ساله این سینما، اظهار کرد: اکنون دیوارهای سینما پیروزی دچار ترک خوردگی شده و امکان تخریب دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار