به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی کتاب «موجودی به نام جن» با موضوع بررسی زندگی و دنیای اجنه از سری کتاب‌های رهنما منتشر شد.
کد خبر: ۱۲۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 14 November 2015
بر اساس این گزارش، کتاب «موجودی به نام جن» یکصد و بیست و ششمین کتاب از سری مجوعه کتب‌های رهنما است که اطلاعات جالبی از زندگی و دنیای اجنه ارائه کرده و به بخشی از پرسش‌های متداول درباره یکی از این موجودات به نام «جن» پاسخ داده است.

همواره پرداختن به اصل وجود اجنه و ویژگی‌های جسمی و توانای‌‌هایی اجنه برای برخی از افراد جزو پرسش‌های جدی و همیشگی به حساب می‌آید و رسیدن به پاسخی دقیق و کامل درباره این موجود ناشناخته از آرزوهای درونی اکثر افراد به شمار می‌رود.

هرچند در زمان کنونی از حجم این عقاید و باورها کاسته شده است ولی همچنان بخشی از این باورها به شدت و قوت خود در میان اکثر افراد جامعه به جا مانده و ابهام درباره این امور در میان بسیاری از افراد، بویژه جوانان باقی است، لذا، این اثر با هدف پاسخگویی به مهمترین سؤالات و شبهات مبتلا به جامعه از جمله «آیا موجودی به نام جن وجود دارد؟، آیا جنیان هم مانند انسان، زن و مرد دارند؟، آیا ممکن است جن به انسان صدمه بزند؟، مکان زندگی جن کجاست؟» و غیره نوشته شده و تلاش کرده است تا متناسب با حوصله مخاطب اطلاعات مختصر و مفیدی را ارائه کند.

این اثر به همت معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در هشت فصل مختلف توسط روح‌الله حبیبیان به نگارش در آمده و انتشارات آستان قدس رضوی با شمارگان پنج هزار نسخه آن را به چاپ رسانده است.

یادآور می‌شود، زائران بارگاه منور رضوی می‌توانند به منظور دریافت نسخه الکترونیکی اثر، با مراجعه به سامانه اشتراک محتوای رادیویی «پیام آفتاب» (وای فای) مستقر در حرم مطهر رضوی این اثر را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار