استاندار چهارمحال و بختیاری :
تابناک شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ارزش پروژه های افتتاح شده در این استان از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون، 10 هزار و 500 میلیارد بوده که سه هزار و 550 میلیارد ریال آن در دولت تدبیر و امید برای بهره برداری از این پروژه ها اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۲۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ 13 November 2015

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست هم اندیشی با نمایندگان اقشار مختلف استان اظهارداشت: در همین مدت تقاضا برای هفت هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش های مختلف در چهارمحال و بختیاری ارائه شده است.

وی عملیات گازرسانی روستایی به بخش های صمصامی و بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ با 84 میلیارد ریال تخصیص اولیه را از اقدام های مهم دولت یازدهم در توجه به مناطق محروم و روستایی استان عنوان کرد.

سلیمانی دشتکی اجرای تونل چری و راه های ارتباطی طرفین آن در مسیر ارتباطی شهرکرد - خوزستان را از دیگر فعالیت های دولت یازدهم در استان دانست.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بودجه استان از محل ردیف های اعتباری در سال گذشته یک هزار و 400 میلیارد ریال بوده که با تلاش مسئولان، هفت هزار میلیارد ریال جذب شد.

وی اضافه کرد: در همین مدت، برای سهم 10 درصد شهرداری ها از محل فروش زمین های دولتی، دو هزار و 500 میلیارد ریال به شهرداری های استان اختصاص یافته است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار