فرماندار ساری با اعلام اینکه در ساری به دنبال مطالبه یک جریان نیستم، گفت: شاید برخی انتصابات ساری در آینده برای عده‌ای خوشایند نباشد.
کد خبر: ۱۲۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰ 12 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، احمد حسین‌زادگان در مراسم معارفه خود که با حضور استاندار مازندران در فرمانداری ساری برگزار شد، با ابراز خشنودی از فرصت دوباره برای خدمت برای مردم ساری عنوان کرد: نقطه ضعف من علاقه به مردم ساری است و به همین دلیل در این خدمت حاضر شدم.
وی با اشاره به اینکه در فرصت مناسب با حضور روسای ادارات برنامه‌های اجرایی را ارائه خواهم کرد، افزود: شرایط با گذشته تفاوت کرده و کارهای زیادی برای انجام وجود دارد.
حسین‌زادگان با بیان اینکه یکی از عوامل عدم توسعه مازندران اختلافات سیاسی بوده و مرکز استان نیز در پیشانی استان قرار دارد، یادآور شد: شاید این اختلافات سیاسی به نظر عادی باشد ولی نباید به فعالیت‌های اجرایی لطمه وارد کند البته مسئولین استان باید شرایط را برای فعالیت قانونی احزاب و فعالان سیاسی فراهم کنند.
وی با اعلام اینکه اتفاقات خوبی در تمام دولت‌ها و مدیریت‌ها روی می‌دهد و واحدی(فرمانداری سابق ساری) نیز فعالیت‌های خوبی برای مرکز استان انجام داده است، تصریح کرد: به واحدی نیز در زمان موردنیاز مشورت‌های لازم را ارائه می‌کردیم و از مشکلات ساری اطلاع داشتم،کارهای و اتفاقات انجام شده در شان مردم ساری نیست و باز هم ساری در جایگاه واقعی مرکز استان هنوز قرار نگرفته است.
 فرماندار جدید ساری با بیان اینکه پیش از ورود به مرکز استان به دنبال برقراری تمهیداتی بودم، افزود: نباید به اعتبارات عادی که برای مرکز استان وجود دارد امیدوار بود.
وی با اعلام اینکه استاندار در حوزه شهرستان قول اعتبارات و اختیارات تام در ساری را داده‌اند، اظهار کرد:  رضایت مردم در همه حوزه‌ها به نفع است و هدف تامین مصالح نظام و دولت خواهد بود.
این مسئول با اشاره به اینکه در ساری مطالبات یک جریان را پیگیری نخواهیم کرد، ادامه داد: در جریان انتخابات گذشته جریان راست و اصلاح‌طلب به این نتیجه رسید که روحانی بهترین گزینه است و دراین انتخابات نیز در جریان دولت اعتدال حرکت خواهم کرد.
حسین‌زادگان با اعلام اینکه شاید برخی انتصابات در آینده برای عده‌ای خوشایند نباشد، تصریح کرد:  ایجاد شورای راهبردی برای توسعه شهرستان ساری با حضور گروه‌ها و افراد مختلف عامل توسعه ساری خواهد بود زیرا اگر مطالبه‌محوری را ایجاد کنیم و نگاه کلان برای توسعه شهر ساری داشته باشیم موفق خواهیم بود.
وی با اشاره به بیانیه یکی از نمایندگان ساری بر علیه خود گفت: سازوکار انتخاباتی اجازه تقلب نمی‌دهد و نتیجه به دست مردم است و ما باید بستری را فراهم کنیم که در آن کسی را مردم می‌خواهند انتخاب کنند.
فرماندار ساری تاکید کرد: کار دولت جهت دادن به آرا مردم نیست و کار ما اخذ آرای مردم است.
وی با اعلام اینکه در هفته آینده برنامه‌هایم برای شهر ساری را اعلام خواهم کرد، گفت: یک برنامه راهبردی و یک برنامه اجرایی را تدوین خواهم کرد.
 
خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار