مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان استان کرمانشاه گفت: متاسفانه این روزها دیگر کشتی‌گیران حرف مربیان و بزرگان خود را گوش نمی‌دهند.
کد خبر: ۱۲۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ 12 November 2015
مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان استان کرمانشاه گفت: متاسفانه این روزها دیگر کشتی‌گیران حرف مربیان و بزرگان خود را گوش نمی‌دهند.

محمدعلی گنجابی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به عملکرد ضعیف کشتی‌گیران کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور، اظهارکرد: متاسفانه بچه های کرمانشاه در این دوره از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت نهم شدند.

وی ادامه داد: عملکرد کشتی گیران کرمانشاهی در این دوره از مسابقات نشان داد که تا رسیدن به جایگاه مطلوب کشوری همچنان فاصله زیادی داریم.

مربی کشتی آزاد تیم شهر کرمانشاه گفت: به عنوان مربی تیم شهر تنها یکی دو هفته می توانم با این کشتی گیران کار کنم و در بقیه طول سال اینها در اختیار مربیان خود در سطح باشگاه ها هستند که باید گفت از لحاظ فنی خیلی ضعیف‌اند.

گنجابی تصریح کرد: مقصر اصلی خود ورزشکاران هستند، چراکه آنها توقعات بالایی دارند و هرکدامشان برای خود کار می کند و به حرف مربیان هم گوش نمی دهند.

این کشتی‌گیر پیشکسوت کرمانشاهی گفت: مشکل اصلی کشتی کرمانشاه در پایه است و ما تا زمانی که نتوانیم سرمایه گذاری خوبی بر روی کشتی پایه خود داشته باشیم مشکل کشتی کرمانشاه رفع نخواهد شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیز هیئت کشتی استان بودجه ای در اختیار ندارد که بتواند سرمایه گذاری درستی بر روی پایه کشتی انجام دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار