مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: در حال حاضر 220پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با 2 هزار و600 کلاس درس در حال احداث است که با بهره برداری از آن حدود 160 هزار دانش آموز در دو شیفت تحت پوشش قرار می گیرند.
کد خبر: ۱۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶ 11 March 2015

' داریوش ورناصری'  در گفت و گو با ایرنا به تشریح فعالیت های اداره کل نوسازی مدارس استان تهران پرداخت و افزود: طی دوسال گذشته از مجموع 4 هزار و 600 کلاس درس فاقد سیستم موتورخانه مرکزی، حدود 2 هزار کلاس درس به سیستم های استاندارد در بحث گرمایش مجهز شده است و مابقی کلاسهای فاقد سیستم موتورخانه مرکزی ازمحل اعتبارات مصوب قانون بودجه سال 1394 به این سیستم ها مجهز خواهد شد.

وی در ادامه به پروژه های طرح مسکن مهر استان تهران اشاره کرد و گفت : در 22 سایت مسکن مهر استان تهران به حدود 350 باب مدرسه نیاز است که در حال حاضر 63 مدرسه در حال احداث است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران بیان کرد: در سال1393 تعداد130پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی درسطح استان تهران به بهره برداری رسید که این طرح ها شامل یک هزار و 350 کلاس درس با زیر بنایی معادل 190 هزار متر مربع احداث و تحویل ادارات آموزش و پرورش استان شده است.

وی اضافه کرد: 35 درصد طرح های آموزشی قابل افتتاح در سال 93 با مشارکت خیرین مدرسه ساز صورت گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار