شهردار منطقه 8، از آمادگی کامل این منطقه، برای مقابله با پدیده "ال نینو" خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 10 November 2015
مهندس بهمن نوری با اعلام این مطلب در جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه گفت: بنا بر پیش بینی های صورت گرفته در پاییز و زمستان سال جاری، شاهد بروز پدیده" ال نینو،"خواهیم بود که در صورت تحقق، پیش بینی و تدارک لازم برای مقابله با تبعات منفی ناشی از این پدیده در منطقه صورت گرفته است.

وی افزود: برای مقابله با این پدیده،پیش بینی های لازم برای تعبیه کیسه های شن و ماسه، ماشین آلات و موتور پمپ در سطح معابر انجام شده است،تا از بروز هر گونه مشکل احتمالی جلوگیری شود.

مهندس نوری بیان داشت: با اقدامات صورت گرفته در سطح محدوده ، بروز حوادث ناشی از بارش های غیر متعارف به حداقل می رسد.

شهردار منطقه 8، همچنین با اشاره به آماده باش کامل ستاد برف روبی و پاکسازی خیابان ها و معابر سطح منطقه در آستانه فصل سرما گفت: در همین راستا با آمادگی کامل نیروها و عوامل اجرایی خدمات شهری، تمامی معابر و خیابان های سطح محدوده،در هنگام بارش پاکسازی می شوند.

وی با تاکيد بر اينکه پاکسازي خيابانها و جلوگيري از يخ زدگي معابر در اولويت برنامه هاي ستاد برف روبي منطقه قرار دارد، افزود:  با حضور تمامي عوامل اجرايي و نيروهاي ستادي در سطح منطقه،تلاش داریم نسبت به پيشگيري از مشکلات احتمالي ناشي از بارش برف اقدام کنيم.

 مهندس نوری گفت: همچنین تمامی نیروهای خدمات شهری منطقه، برای ارائه خدمات مطلوب در آماده باش کامل هستند.

مهندس نوری در ادامه این جلسه با تاکید اهمیت نگهداشت شهر اظهار داشت: تمامی معاونین  بایستی موضوع پیشرفت فیزیکی و نگهداشت نواحی را سر لوحه کار خود قرار دهند همچنین آنان باید در پیگیری مباحث در آمدی نیز  اهتمام لازم را داشته باشند.

لازم به ذکر است، بنا به پیش بینی های سازمان هواشناسی در پاییز و زمستان امسال، شاهد وقوع پدیده "ال نینو" خواهیم بود.( پدیده ای که در آن با کاهش شدید دما و بارش های سیل آسا مواجه می شویم.)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار