معاون فرماندار چرداول:
معاون فرماندار چرداول از واگذاری 500 متر زمین توسط شورای اسلامی و شهرداری شهر سرابله جهت ساخت کتابخانه عمومی خبرداد.
کد خبر: ۱۲۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 09 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، معاون فرماندار چرداول از واگذاری 500 متر زمین توسط شورای اسلامی و شهرداری شهر سرابله جهت ساخت کتابخانه عمومی خبرداد.

خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام گزارش داد: «الیاس فتاحی» در جلسه هم‌اندیشی شهرداران و مسئولان کتابخانه‌های عمومی شهرستان چرداول اظهار کرد: باید توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در کتابخانه‌های عمومی در اولویت قرار بگیرد و دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به مقوله کتاب و کتاب‌خوانی دارد.

وی بابیان اینکه نیاز به مطالعه در جامعه به‌شدت احساس می‌شود افزود: رشد و بالندگی این فضاهای فرهنگی و علمی دردوسال گذشته اثرات چشمگیری در بالا بردن فرهنگ کتاب‌خوانی در کشور داشته دربرداشتن است.

فتاحی خاطرنشان کرد: نقش و اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه و نهادینه شدن این موضوع علی‌الخصوص نهاد خانواده بسیار مهم بوده و احساس نیاز به مطالعه و کتاب در تمام اقشار جامعه باید زنده شود و باوجود آوردن محیط سرزنده و شاداب باعث پویایی و فعال شدن هرچه بیشتر کتابخانه‌های عمومی می‌شود.

معاون فرماندار چرداول با تأکید بر اینکه شهرداری‌ها در توسعه زیرساخت‌های کتابخانه‌های عمومی نقش مهمی دارند، تصریح کرد: پرداخت سهم نیم درصد توسط شهرداری‌ها امری قانونی بوده و در جهت رفع مشکلات کتابخانه‌های عمومی در چند روز آینده مبلغ 100میلیون ریال توسط شهرداری‌های تابع شهرستان به‌حساب انجمن کتابخانه‌های عمومی واریز می‌شود.

وی نام‌گذاری یک میدان و یا خیابان در شهرها بنام کتاب،واگذاری زمین جهت ساخت کتابخانه عمومی شماره 2 شهر سرابله،آسفالت معابر و خیابان‌های کتابخانه هارا از برنامه‌های در دست اقدام عنوان کرد./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار