کد خبر: ۱۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹ 10 March 2015
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از اجرای طرح افزایش تعداد نگهبانان محله در سال آینده خبر داد .
به گزارش ایسنا بخشعلی کامرانی صالح اظهار کرد: بدون شک افزایش احساس امنیت فیزیکی و روانی در جامعه بدون مشارکت آحاد مردم امکان‌پذیر نیست .
وی خاطر نشان کرد: مردم گوش و چشم پلیس برای برقراری امنیت هستند و نقش به‌سزایی در بهبود عملکرد پلیس برای مقابله با کسانی که قوانین را زیر پا می‌گذارند دارند .
کامرانی صالح افزود: اجرای طرح پلیس افتخاری که از اواخر امسال در البرز آغاز شده نماد مشارکت مردمی برای تامین امنیت و نظم در استان است .
این مسوول ادامه داد:‌ پلیس با سازوکارهایی افرادی را به عنوان پلیس افتخاری انتخاب و از آنان برای برقراری نظم و تامین امنیت کمک می‌گیرد .
وی ابراز کرد: درحال حاضر تعدادی در استان البرز به عنوان پلیس افتخاری انتخاب شده‌اند و همکاری خود را با نیروی انتظامی شروع کرده‌اند .
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: علاوه بر پلیس افتخاری، اجرای طرح نگهبان محله نیز یکی دیگر از روش‌های استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای تامین امنیت است .
کامرانی صالح تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده در سال آینده تعداد نگهبانان محله افزایش یابد تا شاهد وقوع جرایم کمتری در استان باشیم .
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر لزوم احداث اردوگاه نگهداری از معتادین استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه محل مناسبی برای احداث این اردوگاه در نظرگرفته شده است که با تایید آن به زودی عملیات احداث این اردوگاه آغاز می‌شود .
فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز تاکید کرد: بسیاری از جرایم و سرقت‌های خرد استان توسط معتادین انجام می‌شود که  اگر این اردوگاه دایر شود و این معتادین به برای ترک به این اردوگاه منتقل شوند، بدون شک میزان وقوع جرایم خرد در استان به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد .
کامرانی صالح در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر ضرورت نصب دوربین در مراکز تجاری، خانه‌های ویلایی و طلافروشی‌ها تاکید کرد و گفت: بسیاری از مجرمان به واسطه وجود این دوربین‌ها جرأت انجام جرم را به خود نمی‌دهند؛ به همین دلیل، از شهروندان تقاضا می‌شود نصب دوربین را در فضاهایی که پول و یا اشیاء قیمتی نگهداری می‌کنند فراموش نکنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار