کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی بوکس دلیل عدم همراهی با تیم بوکس کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی بوکس کشور را بدقولی مسئولان هیئت بوکس کرمانشاه اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 07 November 2015
کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی بوکس دلیل عدم همراهی با تیم بوکس کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی بوکس کشور را بدقولی مسئولان هیئت بوکس کرمانشاه اعلام کرد.

فروتن گل‌آرا، کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی بوکس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، دلیل عدم همراهی با تیم بوکس کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی بوکس کشور را بدقولی‌های مسئولان هیئت بوکس استان اعلام کرد.

گل‌آرا گفت: هیچ‌گاه مایل نبودم این اتفاق رخ بدهد، اما برخی مسائل موجب شد من برای تیم کرمانشاه مسابقه ندهم و حدود سه ماه با مسئولان هیئت بوکس کرمانشاه مذاکره کردم.

به گفته این ورزشکار کرمانشاهی، قرار بود مسئولان هیئت بوکس استان در مهر ماه سال‌جاری پاسخ قطعی خود را اعلام کنند، اما این کار را انجام ندادند.

وی بیان داشت: مسئولان هیئت بوکس وقت را تلف کردند و من هم نمی‌توانستم بیش از این منتظر تصمیم آن‌ها بمانم، به‌همین دلیل پیشنهاد مسئولان هیئت بوکس تهران را پذیرفتم و به این تیم پیوستم.

کاپیتان تیم ملی بوکس در خصوص پیشنهاد مالی به هیئت بوکس کرمانشاه تصریح کرد: تنها منبع درآمد من به بوکس ختم می‌شود؛

وی با بیان اینکه من همیشه به کرمانشاه تعصب داشته‌ام، افزود: برخی نباید فضا را طوری جلوه بدهند که گویی من از کرمانشاه پول هنگفت خواسته‌ام.

گل‌آرا با اشاره به اینکه برخی از مسئولان هیئت بوکس استان مایل نبودند برای تیم کرمانشاه مسابقه بدهم، ادامه داد: با صراحت می‌گویم رئیس هیئت بوکس کرمانشاه خیلی تلاش کرد که این مشکل را برطرف کند، اما به تنهایی نمی‌توانست کاری انجام بدهد.

این بوکسور کرمانشاهی از مخالفت برخی افراد با حضور وی در تیم بوکس کرمانشاه سخن گفت و تصریح کرد: کوچک‌ترین درخواست یک قهرمان ملی در کرمانشاه مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار