معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:سه تن داروی مخدر و روانگردان، تقویت جنسی، مکمل رژیم غذایی و ورزشی در بازدیدهای اخیر کارشناسان بازرسی این معاونت کشف، ضبط و منهدم شد.
کد خبر: ۱۲۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 07 November 2015
مرتضی جعفری شنبه در جمع خبرنگاران محلی آبادان، گفت: اقلام کشف شده شامل 200 نوع محصول دارویی، غذایی و آرایشی بهداشتی تاریخ گذشته و قاچاق می باشد.

وی اظهار داشت:این میزان ماده دارویی، غذایی و آرایشی از مراکز عرضه کننده مواد غذایی و آرایشی بهداشتی و عطاری ها، سالن های زیبایی و باشگاه های بدنسازی و داروخانه های شهرستان ضبط شد که پس از اخذ مجوز از دادستان و با حضور نماینده پسماند شهرداری و نماینده نیروی انتظامی آبادان معدوم شد.

جعفری ادامه داد:عطاری های متخلف به اداره تعزیزات حکومتی شهرستان معرفی شده و با تخلف داروخانه ها در کمیسیون ماده 20 رسیدگی به تخلفات مرکز درمانی رسیدگی می شود.

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان سخنانش، از شهروندان خواست، اقلام دارویی، پودرهای مکمل رژیمی و ورزشی خود را از داروخانه های مجاز تهیه کرده و برای تهیه مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در زمان تهیه از مراکز مجاز، در تقلبی نبودن کالا و تاریخ مصرف آن اطمینان حاصل کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار