دونده 100 متر کرمانشاهی گفت: مشکلات مالی و هزینه‌های فراوان، امکان شرکت در مسابقات کسب سهمیه پاراالمپیک را مشکل کرده و نیاز به حمایت مسئولان داریم.
کد خبر: ۱۲۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 07 November 2015
دونده ۱۰۰ متر کرمانشاهی گفت: مشکلات مالی و هزینه‌های فراوان، امکان شرکت در مسابقات کسب سهمیه پاراالمپیک را مشکل کرده و نیاز به حمایت مسئولان داریم.

سجاد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات کسب سهمیه پارا المپیک بهمن ماه در امارات برگزار می‌شود و اکنون نیز مشغول کسب آمادگی لازم برای این رقابت‌ها هستم.

وی افزود: اعزام به مسابقات کسب سهمیه با هزینه شخصی است در حالیکه بنده توان پرداخت این هزینه را ندارم از طرفی سهمیه این مسابقات ما را تا چند قدمی ریو به پیش خواهد برد.

ترکاشوند خواستار مساعدت نهادهای مختلف جهت حمایت از قهرمانان شد و گفت: آقای پرنیان، ریاست هیئت ورزشی جانبازان و معلولان از هیچ تلاشی برای حمایت از ورزشکاران دریغ نکرده و به قهرمانان و معلولان توجه بسیار زیادی مبذول داشته است.

وی افزود: معتقدم هیئت ابتدا باید به قهرمانانی همچون الفت نیا و محمد خالوندی برسد بعد به معلولان، اما اگر نهادهای دیگر در این راستا وارد کار شده و حمایت از ورزشکاران را بر عهده گیرند به طور قطع شاهد افتخارآفرینی بیش از پیش در آینده خواهیم بود.

ترکاشوند ادامه داد: بنده در ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ متر کلاس T۳۷ فعالیت دارم و در رقابت‌های قهرمانی کشور مشهد ۲ نشان طلا بدسات آوردم و به یاری خداوند برای کسب سهمه ریو به مسابقات امارات امید دارم.

ترکاشوند افزود: بعد از مسابقات امارات رکوردهایی که به ۵ رکورد جهانی نزدیک هستند به مسابقات جهانی که فرودین ماه برگزار می شود اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: من خودم را ثابت کردم اما برای حضور در مسابقات سهمیه با وجود دعوت از بنده و ثبتنام اما هزینه شرکت در رقابتها بالا و از عهده من خارج است از طرفی هزینه مربی، سالن، درمان، پیست و .. نیز مزید بر دیگر مشکلات شده است.

ترکاشوند در پایان گفت: رکورد قهرمان جهان ۱۱ ثانیه و ۲۰ صدم ثانبه است در حالیکه من ۱۱ ثانیه و ۷۷ صدم را ثبت کردم و فاصله چندانی با رکورد قهرمان جهان ندارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار