مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: بیش از 350 کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان به دلیل سیلاب روزهای اخیر دچار خسارت شدند.
کد خبر: ۱۲۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 07 November 2015
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: بیش از 350 کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان به دلیل سیلاب روزهای اخیر دچار خسارت شدند.

عبداله بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: این استان دارای هشت هزار و 600 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است که 350 کیلومتر از این راه‌ها به دلیل آب‌شستگی حاشیه راه‌ها نیازمند بازسایی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه پیرامون بیشترین خسارت مربوط به راه‌ها گفت: محورهای مربوط به شهرستان‌های کرمانشاه، گیلان‌غرب، سنقر و کلیایی، پاوه و اورامانات در پی سیلاب چند روز اخیر بیشترین خسارت را داشته‌اند و این بارش‌ها علاوه بر راه‌ها چندین دستگاه پل استان را تخریب کرد.

بهادری با بیان اینکه تاکنون 20 میلیارد تومان خسارت به راه‌های سطح استان کرمانشاه برآورد شده است، افزود: بر اساس بازدید از راه‌ها استان این میزان خسارت تا 27 میلیارد تومان نیز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه سیلاب مذکور سبب مسدودی 380 راه روستایی شد، عنوان کرد: در حال حاضر نیروهای راهداری در حال بازگشایی دیگر راه‌ها هستند به طوری که راه بیش از 90 روستا با بارندگی‌های سیل‌آسای روزهای اخیر هنوز مسدود است.

بهادری با اشاره به اینکه راهداری استان کرمانشاه دارای 400 نیروی و 460 دستگاه ماشین‌آلات است، گفت: این اداره برای بازگشایی راه‌ها در کوتاه‌ترین زمان نیروها و تجهیزات خود را در قالب 56 تیم در راهدارخانه‌های سطح استان مستقر کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار