امام جمعه خرم آباد:
امام جمعه خرم آباد سیاست‌های خارجی ایران را ثابت و تغییرناپذیر بیان کرد و گفت: به اعتقاد عده‌ای، سیاست ایران در مقابل آمریکا تغییر پیدا کرده است، هیچ‌گاه سیاست ایران در مقابل آمریکا تغییر پیدا نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲ 07 November 2015

به گزارش  خبرگزاری تابناک  از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به 18 آبان روز کیفیت کالا و تولیدات داخلی اظهار داشت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و اعلام سیاست مقاومتی از جانب ایشان، روز 18 آبان و بالا بردن کیفیت تولیدات داخلی از حساسیت زیادی برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: یکی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بالا بردن کیفیت محصولات و تولیدات داخلی است که برای استفاده بیشتر از کالاهای داخلی باید کیفیت آنها را تا حد مطلوب و استاندارد بالا برد.

وی افزود: وقتی می‌گوییم کالاهای آمریکا ممنوع است در مقابل باید کالاها و تولیدات ساخته شده در کشور را کیفیت ببخشیم.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد بالا بردن کیفیت کالاهای داخلی را ضامن اجرایی شدن سیاست مقاومتی دانست و از تولیدکننده‌ها خواست که کالاهایی با استانداردهای مطلوب تولید کنند.

میرعمادی در ادامه سخنان خود با اشاره به 19 آبان روز جهانی علم در خدمت صلح گفت: مقام معظم رهبری بر علم‌آموزی و تولید علم در کشور تأکید فراوان دارد و رشد علمی باید جزو اولویت‌های ما قرار بگیرد.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: سرعت بخشیدن به علم و دانش‌ در کشور باید تا حدی  پیش برود که ما در صف مقدم جهان در این راستا قرار بگیریم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری اساسی‌ترین نیاز کشور را تولید علم دانسته و ما نیز باید برای پیشرفت همه جانبه در سایه تولید علم قدم برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خطاب به مسئولان دانشگاه‌ها تأکید کرد: دانشگاه‌ها باید به دنبال تولید علم باشند و از حاشیه‌سازی خود را دور کنند و همت خود را برای پرورش نیروی انسانی متخصص به کار ببرند.

میرعمادی صلاح خیر مردم را در رونق بخشیدن به علم بیان کرد و گفت: محیط علمی را نباید با کارهای حاشیه‌ای آلوده کنیم و دانشگاه‌ها باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود تبیین اصول و راه‌کارهای خارجی ایران را مهم دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با وزیر خارجه ایران به خوبی به این موضوع اشاره کرده است.

میرعمادی افزود: سیاست‌ خارجه ایران برگرفته از قانون اساسی و اسلامی است و آنچه که امروز ما در سیاست بین‌المللی به آن عمل می‌کنیم، مطابق قوانین اسلامی است.

وی تصریح کرد: رفت و آمدهای کشورهای خارجی در ایران نمی‌تواند سیاست‌های ما را عوض کند، زیرا اساسی‌ترین اصول ما همان اصول قانون اساسی و اسلامی است.

امام جمعه خرم آباد سیاست‌های خارجی ایران را ثابت و تغییرناپذیر بیان کرد و گفت: به اعتقاد عده‌ای، سیاست ایران در مقابل آمریکا تغییر پیدا کرده است، اما باید بدانیم که این موضوع کاملاً اشتباه است و هیچ‌گاه سیاست ایران در مقابل آمریکا تغییر پیدا نخواهد کرد.

وی عنوان داشت: نسل جوان ما در راهپیمایی 13 آبان با شعار «مرگ بر آمریکا»، به روشنی تغییر نیافتن سیاست ایران در مقابل آمریکا را بیان کرد.

میرعمادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهداف آمریکا در منطقه تأکید کرد: اهداف آمریکا در منطقه چیزی جز ایجاد تفرقه و اختلاف میان کشورها نیست.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: آمریکا می‌خواهد شیعه و سنی را به جان هم بیندازد تا کشورهای منطقه ضعیف و ناتوان شوند.

امام جمعه خرم آباد عامل ناامنی منطقه را دخالت‌های آمریکا دانست و بیان کرد: کشور متجاوزگر آمریکا با تظاهر و ریا می‌گوید که باید مشکلات منطقه را حل کنیم، ولی ما با هوشیاری کامل می‌دانیم که خود آمریکا عامل به وجود آمدن تمام مشکلات است.

وی آمریکا را پشتوانه اصلی و مهم گروه تروریستی داعش عنوان کرد و افزود: همه ما می‌دانیم که گروه داعش سلاح‌ها و ماشین‌های مدرن خود را با حمایت و پشتوانه آمریکا تهیه می‌کند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد هدف آمریکا در رابطه با ایران را نفوذ فرهنگی و سیاسی دانست و بیان کرد: ما باید این موضوع را جدی بگیریم و از کلمه نفوذ نترسیم، زیرا رهبر انقلاب اسلامی با سلاح بصیرت، فتنه نفوذ آمریکا را از بین خواهد برد.

وی با اشاره به اینکه ایران قدرتمندترین کشور در منطقه است، تأکید کرد: آمریکا می‌خواهد که قدرت ایران را در منطقه بشکند و ایمان و اعتقاد دینی ملت ایران را تغییر دهد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: عده‌ای در صدد هستند که تصویر غیرواقعی از آمریکا نشان دهند و با بیان پیشرفت‌ها و سلاح‌های هسته‌ای آمریکا ملت ایران را به کنار آمدن با این کشور تشویق کنند.

امام جمعه خرم‌ آباد تأکید کرد: اما ما از امام خود یاد گرفته‌ایم که آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند و بعد از گذشته 37 سال از انقلاب اسلامی ما توانسته‌ایم تصویر آمریکا را روز به روز ضعیف‌تر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار