سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گفت: رسانه ملی به عنوان یک مجموعه اثرگذار نقش مهمی در مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان دارد.
کد خبر: ۱۲۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 05 November 2015
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گفت: رسانه ملی به عنوان یک مجموعه اثرگذار نقش مهمی در مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان دارد.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ امیر شاه آبادی که در سیزدهمین دهمین جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه سخن می گفت در ادامه با اشاره به راهپیمایی باشکوه مردم استان کرمانشاه در 13 آبان اظهار کرد: در این روز شاهد حضور گسترده دانش آموزان و اقشار مختلف مردم بودیم و بانگ مرگ بر آمریکا در همه جا طنین انداز شد. امیدواریم پرچم جمهوری اسلامی در همه صحنه ها همیشه در اهتزاز باشد و بتوانیم با قدرت و صلابت در راه حفظ استقلال کشور گام برداریم.

وی در دنباله سخنانش صدا و سیما را یکی از ابزارهای موثر در ایجاد نشاط سیاسی و افزایش مشارکت مردمی دانست و گفت: امیدواریم صدا و سیما با پخش برنامه های مناسب و بی طرفانه زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات مهم پیش رو فراهم کند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: در نشست های کارشناسی که با محوریت ستاد انتخابات استان برگزار می شود راهکارهای افزایش مشارکت مردمی و نقش ویژه صدا و سیما در این عرصه، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

شاه آبادی با ذکر این نکته که صدا و سیما یکی از طرفیت های مهم تبلیغی در انتخابات است عنوان کرد: طبیعی است در این شرایط تمامی نامزدها به دنبال بهره گیری از این ظرفیت مهم برای نشان دادن چهره و ارایه نظرات خود به مردم باشند که در این زمینه صدا و سیما باید با دقت و ظرافت بسیار و در چهارچوب قانون عمل کند.

وی افزود: مجموعه مدیریتی صدا و سیمای استان در زمینه پخش تصاویر افرادی که نامزدهای احتمالی انتخابات پیش رو هستند باید با وسواس بسیار برخورد کند زیرا مردم در صورت مشاهده چنین مواردی دچار این تصور می شوند که رسانه ملی در حال فضاسازی برای کاندیدای خاصی است.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه ادامه داد: اینکه در یک مراسم عمومی به مناسب ها مختلف و به شکل اتفاقی دوربین بر روی یکی از این نامزدها عبور کند قابل درک است ولی تکرار این چرخش دوربین می تواند شائبه برانگیز باشد که باید دقت کرد این اتفاقات رخ ندهد.

در ادامه این نشست قائم مقام مدیرکل صدا و سیمای کرمانشاه اظهار کرد: مجموعه صدا و سیما محدودیت ها و حساسیت های مختص به خود را داراست و در عین حال این مجموعه با حجم گسترده ای از توقعات و سلیقه های متفاوت روبروست.

فردین امیری ادامه داد: اگر منتقدین خود را در جایگاه مدیریت صدا و سیمای استان قرار دهند در می یابند که عملیاتی این همه سلیقه ها و توقعات گوناگون تا چه اندازه دشوار و گاه غیرممکن است.

وی در ادامه افزود: هیچ سازمان و اداره ای خالی از انتقاد نیست و صدا و سیما هم از این موضوع مبرا نیست ولی باید توجه داشت که این مجموعه در معرض دید همگان است.

قائم مقام مدیرکل صدا و سیمای کرمانشاه افزود: نمایندگان فعلی مایل هستند تصاویر فعالیت هایشان از این مرکز پخش شود و صدا و سیما هم در این زمینه سعی کرده ضوابط را رعایت نموده و در برابر خواسته های غیرمنطقی مقاومت کند.

امیری در مورد انتقاد در مورد پخش تصاویر برخی نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه همکاران ما در صدا و سیما در مورد اینکه که چه کسانی نامزد انتخابات آینده است علم غیب ندارند و گاه ممکن است به صورت اتفاقی تصویر یکی از این افراد در یک مراسم مذهبی و یا همایش پخش شود که در این زمینه هیچ تعمدی در کار نیست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار