حواشی دیدار خونه به خونه و صنعت نفت
وقتی کمک داور با استفاده از سوت ورزشی خود راه دهان و فک بازیکن مصدوم را باز کرد تا با جابجا شدن زبانش بتواند نفس بکشد/ از گریه های میثاقیان تا تشویق تماشاگران بابلی
کد خبر: ۱۲۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 04 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، در بازی امروز تیم فوتبال خونه به خونه بابل یکی از نمایندگان فوتبال مازندران در لیگ دسته یک فوتبال کشور و صنعت نفت آبادان در حالی محمود تیغ نورد بازیکن تیم آبادانی به همراه شماره 77 خونه به خونه در جدال هوایی به هوا برخواست که دچار برخورد از ناحیه سر و بیهوشی شد.
این اتفاق دلهره آور در دقیقه ۸۷ بازی بر روی محمود تیغ نورد بازیکن شماره ۱۰ تیم صنعت نفت آبادان روی داد که برای لحظاتی موجب توقف بازی و نگرانی تماشاگران و بازیکنان دو تیم شد.
کمک های روح الله باقری بازيكن تيم خونه به خونه و سعيد آلوردی کمک داور این بازی موجب شد تا از قفل شدن فک و دهان بازیکن صنعت نفت آبادان تا رسیدن عوامل امدادی جلوگیری شود.
گفته میشود آل وردی با استفاده از سوت ورزشی خود راه دهان و فک بازیکن مصدوم را باز کرد تا با جابجا شدن زبانش بتواند نفس بکشد.
گریه های اکبر میثاقیان به دلیل نگرانی از وضعیت بازیکن و کاپیتان سابق تیم خود در المینیوم هرمزگان و از حال رفتن آل وردی از دیگر اتفاقات این بازی بود که نهایت با نتیجه 2 بر یک به نفع میزبان مازندرانی خاتمه یافت و خوشبختانه بازیکن مصدوم بازی نیز با انتقال به بیمارستانی در بابل شرایط مناسب خود را به دست آورد.
در لحظاتی که بازیکن مصدوم توسط پزشکان از زمین بازی خارج می شد تماشاگران با اخلاق بابلی وی را تشویق کردند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار