مدیرعامل بیمه محصولات کشاورزی اردبیل گفت : در سال زراعی گذشته حدود 400میلیارد ریال غرامت برای جبران بخشی از خسارت ناشی از حوادث وبلایای طبیعی به بهره برداران بخش کشاورزی ودامداران استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۲۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 04 November 2015
به گزارش ایرنا،عادل محمدی در جلسه بررسی وضعیت بیمه محصولات کشاورزی شهرستان مشگین شهر از پرداخت 250میلیارد ریال غرامت به کشاورزان در سال زراعی جاری خبر داد .
وی افزود: از مبلغ یاد شده 150میلیارد ریال سهم شهرستان مشگین شهر است که 120میلیارد ریال برای جبران خسارت وارده به باغات و30میلیارد ریال دیگر نیز برای بخش زراعت در نظر گرفته شده است .
وی با تاکید بر تحت پوشش قرار دادان باغ ها ومزارع توسط بهره برداران گفت: مهلت بیمه زراعت در مناطق سردسیر استان تا 15آبان ماه وبیمه باغ ها تا پایان آذرماه تعیین شده است.
در این جلسه فرماندار شهرستان مشگین شهر نیز با انتقاد از پائین بودن تناژ محصول سیب خواستار افزایش آن به 25تن در هکتار شد.
ابراهیم امامی لزوم استفاده از کارشناسان بومی در ارزیابی باغات ومزارع را خاطر نشان کرده بر توسعه صنعت بیمه به عنوان ابزاری مطمئن برای جبران بخشی از خسارتهای وارده به باغات ومزارع تاکید کرد.
مشگن شهر در شمال غرب اردبیل واقع است.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار