رئیس هیئت ورزشی جانبازان ومعلولان استان کرمانشاه عملکرد ورزشکاران این استان در مسابقات جهانی جانبازان و معلولان قطر را درخشان ارزیابی کرد.
کد خبر: ۱۲۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱ 03 November 2015
رئیس هیئت ورزشی جانبازان ومعلولان استان کرمانشاه عملکرد ورزشکاران این استان در مسابقات جهانی جانبازان و معلولان قطر را درخشان ارزیابی کرد.

عزت الله پرنیان شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم استقبال از قهرمانان پرتاب نیزه و پرش طول کرمانشاهی در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه، اظهار داشت: مسابقات جهانی ۲۰۱۵ جانبازان و معلولین در قطر که حکم کسب سهمیه المپیک را نیز داشت با افتخارآفرینی ۲ ورزشکار تلاشگر کرمانشاهی همراه بود.

وی گفت: در این رقابت‌ها محمد خالوندی با رکورد ۴۳ متر و ۷۶ سانتیمتر در کلاس F۵۷  پرتاب نیزه طلایی شد و موفق شد جواز پاراالمپیک ریو را بدست آورد.

پرنیان با ابراز خرسندی و قدردانی از تلاش ۲ ملی پوش کرمانشاهی افتخارآفرین در مسابقات کسب سهمیه قطر، افزود: علی الفت نیا نیز در پرش طول با ثبت رکورد ۶ متر و ۱۸ سانتیمتر نقره این مسابقات را برای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران بدست آورد و پاراالمپیکی شد.

پرنیان در ادامه به اقدام ناجوانمردانه دولت انگلستان در پی عدم صدور ویزا برای تیم فوتبال ۷ نفره جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با این اقدام شیطنت آمیز ، کرمانشاه با داشتن ۴ ملی پوش بیشترین ضرر را دید در صورتیکه اگر در مسابقات جهانی انگلستان حاضر می شدیم به طور قطع از مدعیان پاراالمپیک ریو بودیم.

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه افزود: انگلستان با تیم جمهوری اسلامی ایران همگروه بود اما برای ما ویزا صادر نکرد و این اقدام ناجوانمردانه به نفع تیم میزبان تمام شد و ورزشکاران ما از این مسابقات جا ماندند.

وی مسلم اکبری، مسلم خزائی، جاسم بخشی و بهنام سهرابی را ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در ترکیب تیم ملی فوتبال ۷ نفره جمهوری اسلامی ایران نام برد.

پرنیان افزود: هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه در چند رشته دیگر نیز شانس صعود به پارا المپیک ریو را دارد و در رشته دو ومیدانی فرهاد کهریزی و مهران نکویی و در رشته وزنه برداری صمد عباسی از مدعیان ما هستند.

رئیس هیئت ورزشی جانبازان ومعلولان استان کرمانشاه ادامه داد: اوایل فروردین ماه مسابقات جهانی امارات جهت کسب سهمیه برگزار می‌شود و خرداد ماه نیز تهران میزبان مسابقات جهانی کسب سهمیه پارا المپیک است.

وی آینده هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه را بسیار روشن و امیدوارکننده دانست و گفت: ورزشکاران با انگیزه و مربیان توانمند با امکانات مناسب در استان برای پیشرفت روز افزون ورزشکاران در میادین مختلف داریم.

پرنیان در پایان با نوید آینده‌ای روشن از سوی ورزشکاران جانباز و معلول استان کرمانشاه گفت: پیش از این شهلا بهروزی راد در رشته قایقرانی نخستین سهمیه پاراالمپیک را در میلان ایتالیا بدست آورد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار