رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه سردار مقدم‌فر را سخنران ویژه مراسم یوم‌الله 13 آبان کرمانشاه اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 02 November 2015
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه سردار مقدم‌فر را سخنران ویژه مراسم یوم‌الله 13 آبان کرمانشاه اعلام کرد.

عباس سروری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: مراسم یوم‌الله 13 آبان امسال پرشورتر از سال‌های قبل با حضور گسترده مردم انقلابی کرمانشاه هم‌زمان با سایر نقاط کشور برگزار می‌شود.

سروری با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل امسال با فریاد بلند ملت ایران سر داده می‌شود، عنوان کرد: این مراسم باشکوه در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه انجام می‌گیرد.

وی از انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان خبر داد و افزود: مقدمات حضور گسترده مردم فراهم شده و کمیته‌های تخصصی تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه جلسات متعددی برای برگزاری این مراسم تشکیل شده، گفت: مراسم مذکور چهارشنبه هفته جاری راس ساعت 9.30 در مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه با تجمع مردم و شهروندان و شعارهای کوبنده و دشمن‌شکن انجام می‌پذیرد.

وی سردار مقدم‌فر را سخنران ویژه این مراسم در کرمانشاه اعلام کرد و تصریح کرد: ناوگان اتوبوس‌رانی برای جابه‌جایی مردم آمادگی کامل دارد.

این مسئول از در نظر گرفتن برنامه‌های فرهنگی متعدد به مناسبت یوم‌الله 13 آبان در کرمانشاه خبر داد و گفت: ملت ایران همواره روحیه استکبارستیزی را در خویش حفظ می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار