معاون سرمایه گذاری و تامین منابع میراث فرهنگی کرمانشاه از حضور اداره کل میراث فرهنگی استان در هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 01 November 2015
معاون سرمایه گذاری و تامین منابع میراث فرهنگی کرمانشاه از حضور اداره کل میراث فرهنگی استان در هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش خبر داد.

اصغر رشنو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اختصاص هفت غرفه به این اداره کل در نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: چهار غرفه در ارتباط با هتل ها و سه غرفه نیز در خصوص فعالیت های اداره کل میراث فرهنگی استان در نمایشگاه جزیره کیش بر پا می شود.

وی هدف از شرکت در این نمایشگاه را معرفی نقاط بکر و جذاب سرمایه گذاری در استان اعلام کرد و تصریح کرد: کرمانشاه دارای 50 منطقه نمونه گردشگری است و اگر این مناطق به خوبی معرفی شوند بی شک شاهد جذب بسیاری از سرمایه گذاران خواهیم بود.

به گفته معاون سرمایه گذاری و تامین منابع میراث فرهنگی استان کرمانشاه، تاکنون برخی از این مناطق مورد استقبال سرمایه گذاران واقع شده و یا برای سرمایه گذاری به آنان واگذار شده و باید زیرساخت های توسعه گردشگری در استان به ویژه در زمان پساتحریم را به خوبی فراهم کنیم.

رشنو از حضور همه استان ها و شرکت های معتبر با برند خاص گردشگری در داخل و حتی خارج از کشور در این نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور از 18 تا 21 آبان ماه سال جاری در کیش برگزار می شود.

دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی همزمان با هفتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری با حضور 200 شرکت معتبر داخلی و خارجی در کیش برگزار می شود.

تاکنون بیش از چهارهزار اثر تاریخی در استان کرمانشاه شناسایی شده که بیش از 2 هزار و 200 اثر آن ثبت ملی شده است.

مجموعه آثار تاریخی بیستون تنها اثر ثبت شده جهانی استان کرمانشاه به شمار می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار