دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه از اعزام تیم‌های آزاد و فرنگی کرمانشاه به مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور خبر داد و گفت: این مسابقات 13 آبان ماه در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 01 November 2015
دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه از اعزام تیم‌های آزاد و فرنگی کرمانشاه به مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۳ آبان ماه در تهران برگزار می‌شود.

منصور کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور ۱۳ آبان ماه امسال در تهران برگزار و نماینده کرمانشاه به این مسابقات اعزام خواهد شد.

دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه از اعزام تیم های آزاد و فرنگی نوجوانان استان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این مسابقات نیز از بیستم آبان ماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: تاکنون تصمیمی مبنی بر اعطای میزبانی مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان به استان کرمانشاه از  سوی فدراسیون گرفته نشده و امیدواریم با میزبانی این مسابقات بار دیگر هیجان و شور کشتی را در کرمانشاه ایجاد کنیم.

کیانی افزود: تیم کشتی اسلام آباد غرب در مسابقات غرب آسیا که به میزبانی عراق برگزار شد عنوان سوم فرنگی را بدست آورد با وجود اینکه ترکیب کاملی در اختیار نداشتند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: کشتی کرمانشاه با برنامه ریزی منسجم عظمت سال‌های پیشین بدست آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار