استاندار خراسان رضوی با خانواده شهید علیرضا توسلی مدافع حرم حضرت زینب(س) دیدار کرد.
کد خبر: ۱۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱ 09 March 2015

به گزارش تابناک و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در این دیدار با اشاره به جایگاه والای شهدا در دین اسلام، اظهار کرد: شهید با مجاهدت در راه خدا و بذل جان خود برای پاسداری از حکومت اسلامی به لقاء خداوند رسیده است.

وی با اشاره به آیه شریفه قرآن مبنی بر اینکه شهیدان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند، تاکید کرد: همواره باید یاد و نام شهدا را زنده نگه داشت و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.

استاندار خراسان رضوی مقام شامخ شهید علیرضا توسلی را ستود و اظهار داشت: دفاع از حرم شریف حضرت زینب (س) و مقابله با دشمنان اسلام بزرگترین عنایت پروردگار به آن شهید والامقام بوده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: فرزندان آن شهید بزرگوار با ادامه دادن راه پدر به اشخاصی فرهیخته، دانشمند و ولایتمدار تبدیل می‌شوند.

رشیدیان اظهار کرد: امیدوارم تمام مردم با پیروی از ولایت ادامه دهندگان راه شهدا بوده و زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنند.

گفتنی است، مقرر شد یک سالن همایش در شهرستان طرقبه و شاندیز که در مرحله بهره‌برداری قرار دارد به اسم شهید علیرضا توسلی نامگذاری شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار