بر اثر سانحه رانندگی در جاده قم - ساوه؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردییل گفت: درگذشت حجت‌الاسلام عادل مولایی، محقق و پژوهشگر برجسته حوزه و دانشگاه خسرانی بزرگ برای استان اردبیل است.
کد خبر: ۱۲۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 29 October 2015

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین عادل مولایی اظهار داشت: متوجه شدیم این عالم دینی دیشب بر اثر سانحه رانندگی در جاده ساوه ندای پروردگار خویش را لبیک گفته و به دیار باقی شتافت.

وی گفت: مرحوم مولایی، عالم وارسته خطه سرسبز سبلان جزو علمای موفق در موضوع نسب شناسی امامزادگان و در بحث تاریخ، یکی از علمای بنام منطقه به‌شمار می‌رفتند که از نظر تقوا، اندیشه و آشنایی با علوم حوزوی و دانشگاهی کم نظیر و بسیار تاثیرگذار بودند.

فیاضی افزود: بنابر حدیثی که از امام علی(ع) نقل شده «وقتی عالمی از دنیا می‌رود حفره‌ای جبران ناپذیر در دین ایجاد می‌شود» و به واقع خسرانی که ما با از دست دادن این عالم ربانی متحمل شدیم جبران‌ناپذیر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردییل بیان کرد: سپاه حضرت عباس(ع) نیز در گذشت این روحانی برجسته و رزمنده دوران دفاع مقدس را به عموم شیعیان به ویژه مردم شریف استان اردییل تسلیت گفته و زمان تشیع پیکر این روحانی فقید را متعاقبا توسط رسانه‌های جمعی به اطلاع عموم مردم می‌رساند.

حجت‌الاسلام عادل مولایی از جمله شخصیت‌های بنام و دینی استان، محقق و پژوهشگری توانمند در حوزه‌های مختلف علوم اسلامی به ویژه امامزاده‌ها و استاد حوزه و دانشگاه بوده که بر اثر سانحه رانندگی در محور قم به ساوه در شب گذشته جان خود را از دست داد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
انسان وارسته و باتقوایی بودند
خدای متعال با ارباب بی کفن محشورشان بدارد
یک دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
تششیع پیکر این عزیز ، صبح روز جمعه ساعت هشت و نیم صبح از مسجد آیت الله بهجت به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) خواهد بود و سپس به اردبیل خواهند رفت
شاگرد استاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
آشنایان ره عشق در این بحر عمیق غرقه گشتند و نگشتند به آب آلوده
ایشان به واقع یک محقق ، پژوهشگر دینی ، مسلط به تاریخ ، حفظ قرآن و مفسر قرآن ، شاعری خوش ذوق ، و آگاه به مسائل زمانه و عالمی بصیر بود . خداوند با اولیای الهی محشورش نماید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار