رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه عکس «سیرتاریخی انقلاب اسلامی» به مناسبت 13 آبان در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 28 October 2015
رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه عکس «سیرتاریخی انقلاب اسلامی» به مناسبت ۱۳ آبان در کرمانشاه خبر داد.

کامران رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برپایی نمایشگاه عکسی به مناسبت ۱۳ آبان، روز دانش آموز در کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه که به نمایش آثار محمدعلی مطاعی از عکاسان کرمانشاهی اختصاص دارد در ارتباط با «سیر تاریخی انقلاب اسلامی ایران» است.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه تصریح کرد: در نمایشگاه مذکور ۸ قطعه عکس با موضوع ذکر شده از تاریخ ۹ تا ۱۴ آبان به نمایش در می آید.

رضایی محل برگزاری نمایشگاه را گالری انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه واقع در محل این انجمن به آدرس کرمانشاه- بلوار مصطفی امامی جنب کتابخانه امیرکبیر اعلام کرد.

وی افزود: علاقه مندان می توانند طی روزهای برگزاری صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ به محل نمایشگاه مراجعه و از این آثار بازدید کنند.

رئیس انجمن سینمای جوان در پایان گفت: محمد علی مطاعی از اعضای خوب انجمن سینمای جوان کرمانشاه بوده که پیش از این جوایزی در جشنواره سپیا مصر و چندین جشنواره داخلی کسب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار