یک دوره مسابقات تکواندو کیوروگی بانوان در رده سنی نونهالان و خردسال با حضور 60 ورزشکار در خانه تکواندو شهرستان ورامین برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰ 09 March 2015

به گزارش فارس یک دوره مسابقات تکواندو کیوروگی بانوان در رده سنی نونهالان و خردسال یک‌شنبه شب با حضور 60 ورزشکار در خانه تکواندو شهرستان ورامین پایان یافت.

ریحانه خلاقی، مسئول برگزاری مسابقات تکواندو بانوان در رده سنی نونهالان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در راستای کشف استعدادهای تکواندو دختران و تشویق ورزشکاران این رشته یک دوره مسابقات کیوروگی تکواندو دختران در رده‌های سنی پایه در ورامین برگزار شد.

وی گفت: این دوره از مسابقات در مقطع سنی خردسالان و نونهالان و در رده‌های کمربند سبز، آبی، قرمز و مشکی به‌مناسبت روز درختکاری در خانه تکواندو شهرستان ورامین با حضور 60 ورزشکار برگزار شد که مریم رسولی نماینده ویژه فدراسیون تکواندو بر روند کلی مسابقات نظارت کرد.

خلاقی در ادامه تاکید کرد: در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از شهرستان‌های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت شرکت کردند که با توجه به سطح فنی بازیکنان سطح مسابقات بسیار از لحاظ فنی بالا بود که با توجه به سن ورزشکاران نویدبخش روزهای خوب برای تکواندو بانوان در جنوب‌شرق استان تهران خواهیم بود.

وی ادامه داد: این مسابقات با همکاری مسئولان هیئت تکواندو بانوان شهرستان ورامین، قرچک و پاکدشت و اداره ورزش و جوانان ورامین برگزار و اکرم محمدی به‌عنوان ناظر مسابقه، ریحانه خلاقی، فاطمه جودکی، فاطمه خلجی، الهام خانی و راضیه بوربور نیز به‌عنوان داوران این مسابقات حضور داشتند.

مسئول برگزاری مسابقات تکواندو بانوان در رده سنی نونهالان تصریح کرد: خردسالان و نونهالان به‌عنوان ورزشکاران پایه آینده‌دار تکواندو شهرستان ورامین را تشکیل می‌دهند و با توجه به حضور تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان ایران و آسیا در ورامین امیدواریم مسئولان از ورزشکاران خردسال رشته تکواندو حمایت کنند.

خلاقی در پایان گفت: در صورتی که مسئولان اداره ورزش و هیئت تکواندو حمایت‌های خود را ادامه دهند قطعاً در سال‌های آینده شاهد قهرمانی‌های در سطح استانی و کشوری از سوی همین نسل نونهال و خردسال تکواندو بانوان خواهیم بود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار